اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960425254547393

بلیطش با ما سفرش با شما

با ثبت نام در وب‌سایت تراولچی بلیط رایگان رفت و برگشت هواپیما برنده شوید

کد: 13960425254547393

https://goo.gl/6tGogL

، تهران , (اخبار رسمی): اگر تا به حال از وب‌سایت خرید آنلاین بلیط هواپیمای تراولچی استفاده نکرده‌اید، می‌توانید در جشنواره «بلیطش با ما، سفرش با شما» شرکت کنید و تنها با ثبت نام در سایت تراولچی شانس خود را برای قرعه‌کشی بلیط رفت و برگشت رایگان هواپیما به مقصد دلخواه امتحان کنید.

بلیط رایگان هواپیما

در وب‌سایت تراولچی ثبت نام کنید و شانس خود را در جشنواره «بلیطش با ما ، سفرش با شما» برای شرکت در قرعه‌کشی بلیط رفت و برگشت رایگان هواپیما به مقصد دلخواه امتحان کنید.

به گزارش سایت تراولچی، امروزه بیشتر مسافران به دنبال راهی برای سفر ارزان و طبق نیازهایشان هستند و دیگر کمتر کسی از پکیج‌های تور خصوصا برای سفرهای داخلی استفاده می‌کند و برای سفرهای خود از بین صدها سایت و اپلیکیشن مربوط به سفر، بلیط و محل اقامت خود را جست‌وجو می‌کنند و البته زمان زیادی را صرف پیدا کردن ارزان‌ترین و بهترین بلیط هواپیما و محل اقامت می‌کنند.

وب‌سایت و اپلیکیشن تراولچی با دسترسی به همه ایرلاین‌های داخلی و با پایین‌ترین قیمت بلیط‌های سیستمی و چارتری، این امکان را فراهم کرده است تا به جای جست‌وجو در سایت‌های مختلف فروش بلیط در کم‌ترین زمان ممکن و با یک جست‌وجوی ساده و سریع در وب‌سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط آنلاین تراولچی، ارزان‌ترین بلیط هواپیمای موجود به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن‌های اندروید و ios تراولچی را هم می‌توانید از طریق وب‌سایت تراولچی و اپ استورها نصب کنید و به راحتی در هر زمان و هر کجا یک دستیار شخصی پرواز داشته باشید که به شما نزدیک‌ترین و ارزان‌ترین پروازها را پیشنهاد می‌دهد.

برای شرکت در جشنواره «بلیطش با ما، سفرش با شما»، تنها با ثبت نام در سایت تراولچی شانس خود را برای قرعه‌کشی بلیط رفت و برگشت رایگان هواپیما به مقصد دلخواه امتحان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تراولچی

تراولچی یک شرکت فعال و با سابقه در زمینه ارائه خدمات گردشگری است که اکنون با سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل به خدمت مشتریان آمده تا بتواند سهولت و دسترسی و هوشمندی بیشتری را برای مسافرین فراهم آورد. تراولچی ضمانت می کند تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین قیمت و بهترین خدمات به کار گیرد تا رضایت و آسایش کامل مسافران را فراهم نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]