اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960629261607669

یک شبکه اجتماعی برای بازی که به برندگان مسابقات خود جوایز نفیسی اهدا می کند:

اپلیکیشن موبازی، بازی، هیجان و رقابت

کد: 13960629261607669

https://goo.gl/NDeLJn

، تهران , (اخبار رسمی): «موبازی» به عنوان نخستین شبکه اجتماعی بازی و سرگرمی، اقدام به برگزاری مسابقات مختلف در قالب لیگ و چالش کرده است. در لیگ موبازی در زمان تعیین شده بازی‌هایی مشخص می‌شود و بازی‌دوستان می‌توانند در هر بازی رکورد ثبت کنند و شانس خود را برای قرار گرفتن در نفرات برتر و برنده شدن جوایز ارزنده امتحان کنند.

اپلیکیشن موبازی، بازی، هیجان وو رقابت
با شرکت در لیگ موبازی می توانید در قرعه کشی جوایز این اپلیکیشن شرکت نمایید. پس فرصت را از دست ندهید

«موبازی»، پیشنهادی لذت‌بخش برای پرکردن اوقات فراغت است. پس تا دیر نشده موبازی را نصب کنید، بهترین رکورد خود را ثبت کنید و در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به گزارش اپلیکیشن «موبازی»، این اپلیکیشن امکان دسترسی به بازی‌های پرهیجان و چالش‌برانگیز موبایلی را به صورت دو نفره و گروهی برای علاقه‌مندان به گیم فراهم کرده است.

برگزاری چندین دوره لیگ موبازی و ارزیابی نتایج باعث شد تا قابلیت جدیدی به نام «چالش» در «موبازی» شکل بگیرد. بازیکنان در «چالش» در یک فضای دوستانه با فرد دیگری رقابتی جانانه و همه جانبه خواهند داشت و این فرصت فراهم شده است تا بازیکنان با کسانی که مثل خودشان از بازی کردن لذت می‌برند، دوست شوند.

در لیگ موبازی در زمان تعیین شده بازی‌هایی مشخص می‌شود و بازی‌دوستان می‌توانند در هر بازی رکورد ثبت کنند و شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع نفرات برتر و برنده شدن جوایز ارزنده امتحان کنند. «موبازی»، می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به بازی نیز باشد تا بتوانند به مجموعه‌ای از بازی‌های منتخب روز دنیا دسترسی داشته باشند و هیجان آن را با دوستان‌شان نیز قسمت کنند.

یکی از ویژگی‌های اصلی «موبازی»، دسترسی رایگان به تمام بازی‌های این اپلیکیشن بدون محدودیت است و در دنیای «موبازی» کاربران می‌توانند تجربه کنند، لذت ببرند، رقابت کنند و جایزه ببرند.

علاقه‌مندان، هم‌اکنون با ثبت‌نام در سایت موبازی به نشانی www.mobazi.ir و ورود به حساب کاربری خود می‌توانند در هر بازی رکورد ثبت کنند.

آمارهای رسمی منتشر شده، حاکی از آن است که هر فرد 43 درصد از زمانی که از گوشی خود استفاده می‌کند را به بازی‌های موبایلی اختصاص می‌دهد. اما در این میان دسترسی و دانلود بازی، دغدغه جدی محسوب می‌شود. اینکه بتوان جدیدترین بازی‌های روز دنیا را دانلود کرد و حتی پرداخت‌های درون برنامه‌ای را انجام داد، اهمیت بسزایی دارد و به گیمرهایی که به دنبال امن‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر ممکن هستند،  موبازی را پیشنهاد می‌کنیم.

«موبازی»، پیشنهادی لذت‌بخش برای پرکردن اوقات فراغت است. همه می‌دانند که بازی سن و سال نمی‌شناسد و بازی کردن نه تنها یک نوع سرگرمی و تمرین فکری است بلکه باعث افزایش تمرکز و کاهش استرس هم می‌شود. پس تا دیر نشده موبازی را نصب کنید، بهترین رکورد خود را ثبت کنید و در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در برنامه جدید اپلیکیشن و سایت «موبازی» علاوه بر جوایز دائمی چالش‌ها، برای برندگان جوایز متنوع و هیجان‌انگیزی درنظر گرفته شده است. پس چالش آخر هفته‌های «موبازی» را از دست ندهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موبازی

شرکت راهکارهای همراه کارینا به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، در اکثر حوزه های فعال و پرمخاطب مذکور فعال بوده و سرویس‌های متعدد و متنوعی را متناسب با سلیقه، علاقمندی و نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران تلفن همراه ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]