اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264387669

نمایشگاه ایران تلکام از۲۴تا۲۷ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

رونمایی از «چالش موبازی» در تلکام 2017

کد: 13960724264387669

https://goo.gl/6QdacN

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام)، با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در حوزه‌ی تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطات از پروژه‌ی «موبازی» در این نمایشگاه رونمایی شد. موبازی اولین شبکه‌ی اجتماعی بازی‌های موبایل ایران است.

رونمایی از «چالش موبازی» در نمایشگاه ایران تلکام 2017
موبازی شما را به بازدید از غرفه خود دعوت می کند

موبازی، بهترین انتخاب برای دوستداران بازی های موبایل است. مجموعه ای از بهترین با زی های روز دنیا در این گیم سنتر جمع شده است که ساعت ها سرگرم تان می کند.

شرکت «راهکارهای همراه کارینا» به عنوان مالک پروژه «موبازی»، قابلیت خاص چالش را در نمایشگاه تلکام معرفی خواهد کرد. موبازی پروژه‌ای است که کارینا با مشارکت اپراتور همراه اول آن را برای مخاطبان خود عرضه می‌کند. صدها بازی داخلی و خارجی روز در این مرکز بازی وجود دارد.

موبازی به عنوان اولین شبکه‌ی اجتماعی بازی‌های موبایل این فرصت را برای علاقمندان به بازی فراهم می‌آورد تا با هم آشنا شوند، بازی کنند و در تماس باشند. «لیگ موبازی» و «چالش موبازی» رقابتی پرهیجان را به همراه می‌آورد تا بازی دوست‌ها بتوانند با ثبت رکورد شانس خود را برای برنده شدن جوایز روزانه و دوره‌ای امتحان کنند.

شما هم می‌توانید هم اکنون اپلیکیشن موبازی را از اینجا دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موبازی

شرکت راهکارهای همراه کارینا به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، در اکثر حوزه های فعال و پرمخاطب مذکور فعال بوده و سرویس‌های متعدد و متنوعی را متناسب با سلیقه، علاقمندی و نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران تلفن همراه ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]