اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960703262055904

راهنمای خرید کارتریج در تهران

کد: 13960703262055904

https://goo.gl/hDpdyd

، تهران , (اخبار رسمی): کارتریج به مجموعه تجهیزاتی گفته می‌شود که مسئول تامین رنگ پرینترها هستند. در هنگام خرید کارتریج همیشه این دغدغه وجود دارد که مدلی که خریداری می کنید از کدام دسته است، کارتریج طرح یا کارتریج اصل؟ در هنگام خرید کارتریج دقت کنید که از مرکز خرید کارتریج معتبر آن را تهیه کنید.

مرکز خرید کارتریج در تهران
مرکز خرید کارتریج در تهران

در هنگام خرید کارتریج دقت کنید که از مرکز خرید کارتریج معتبر آن را تهیه نمایید. خوشبختانه نمایندگی های رسمی و مرکز خرید کارتریج در تهران و سایر شهرستان ها وجود دارند که کار فروش کارتریج انجام می دهند.

به گزارش شرکت ایده برتر پارسیان، چاپگرهای جوهر افشان با پاشیدن رنگ از طریق منافذ ریز، باعث تشکیل نوشته و یا تصویر دلخواه شما روی کاغذ می‌شوند. در این کارتریج‌ها، تراشه ای تعبیه شده تا بتواند با خود پرینتر ارتباط برقرار کرده و دستورات را اجرایی کند. در هنگام خرید کارتریج همیشه این دغدغه وجود دارد که این مدلی که خریداری می‌کنید از کدام دسته است، کارتریج طرح یا کارتریج اصل؟ کارتریجی که با خود دستگاه بصورت فابریک می‌خرید، اگر از مرکز فروش کارتریج معتبر باشد، کارتریج اصل بوده و در غیر اینصورت ممکن است کارتریج طرح را به جای آن به شما فروخته باشند. پس همیشه در هنگام خرید کارتریج دقت کنید که از مرکز خرید کارتریج معتبر آن را تهیه کنید. خوشبختانه نمایندگی‌های رسمی و مرکز خرید کارتریج در تهران و سایر شهرستان‌ها وجود دارند که کار فروش کارتریج انجام می‌دهند. با مراجعه به این مراکز علاوه بر خرید مطمعن، از مزایایی چون گارنتی اصل بودن کالا، مشاوره، و خدمات پس از فروش خوبی برخوردار خواهید شد.

 

چه کارتریجی را خریداری کنیم؟

به دلیل قیمت بالای کارتریجها معمولاً مصرف‌کنندگان به دنبال راه‌حلی ارزان‌تر مانند شارژ دوباره‌ ی کارتریج رو می‌آورند. البته کارتریج‌‌های شارژ شده به‌هیچ‌عنوان عملکردی مشابه با کارتریج‌‌های نو نداشته و اغلب مشکلاتی مانند چاپ صفحات کمتر، نشتی جوهر، مخلوط شدن رنگ‌ها باهم و موارد دیگر دارند. بنابراین بهتر است قید شارژ کارتریج را زده و با خرید کارتریج‌های جایگزین با خیال راحت به چاپ اسناد خود بپردازید. توجه داشته باشید که میزان کارکرد واقعی کارتریج‌ چه از نوع Inkjet (جوهرافشان) و چه از نوع تونر (Toner) مورداستفاده در پرینترهای لیزری به نوع سند بستگی دارد و چاپ متن کارکرد بیشتری را به همراه خواهد داشت. در عوض چاپ عکس در ابعاد بزرگ که قسمتی بزرگی از صفحه‌ را پوشش می‌دهد سبب می‌شود تا صفحات بسیار کمتری را بتوانید به چاپ برسانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی