اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960704262197700

به همت انتشارات ثریا:

کتاب ثروت آفرینی در عصر اینترنت به بازار نشر آمد

کد: 13960704262197700

https://goo.gl/Mt3Ppr

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از کتاب ثروت آفرینی در عصر اینترنت توسط انتشارات انتشارات ثریا تاریخ مهر ۹۶ برگزارشد.

ثروت آفرینی در عصر اینترنت به بازار نشر آمد
عکس رو و پشت جلد کتاب ثروت آفرینی در عصر اینترنت

در این کتاب یاد می گیریم که چگونه می توان یک برنامه قابل اجرا و منسجم را طراحی و پیاده سازی کرد تا در مدت سه تا پنج سال، به استقلالِ کامل مالی رسید. مدل ۵ لایه ثروت آفرینی به زبانی ساده تشریح شده است.

به گزارش وب سایت آرتاکلود به نقل از انتشارات ثریا، این کتاب با هدف ارائه راهکار عملی در حوزه ثروت آفرینی در دنیای امروزی به بازار نشر ارایه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم فرامرز کمالی تهیه شده و با عنوان ثروت آفرینی در عصر اینترنت  به چاپ رسیده است.

این کتاب، در رابطه با ثروت آفرینی و کسب درآمد برای کارآفرینان ایرانی در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر چرا باید برای ثروتمند شدن در دنیای امروزی ارزش آفرینی کرد؟ روشهای عملی و گام به گام ثروت آفرینی کدامند؟ تشریح مدل ۵ لایه ثروت آفرینی به همراه تمرینات عملی هر لایه در ان طرح شده است.

این کتاب در ۹۶ صفحه و به قیمت ۱۸۰۰۰ تومان و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در کتاب فروشی‌های کشور و یا سایت اینترنتی https://artacloud.com/store قابل تهیه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتاکلود

فرامرز کمالی هستم بنیانگذار وب سایت آرتاکلود، مشاور استارت آپ و بازاریابی اینترنتی. وب سایت آرتاکلود در سال ۲۰۱۲ میلادی ثبت شد و تا به امروز مقالات و مطالب آموزشی مفید و کاربردی را در حوزه های فوق، در اختیار همراهان عزیز خود قرار داده است. در طی این سالها وب سایت آرتاکلود سیر تکاملی خود را آرام آرام طی کرده و در حال حاضر جایگاه مناسبی بین مخاطبان فارسی زبان خود دارد. طی سال ۲۰۱۸ میلادی با تیم آرتاکلود تصمیم گرفتیم تا انواع روشهای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین را امتحان کنیم تا هم تجربه جدید در این حوزه ها کسب کنیم و هم بتوانیم مشتریان و مخاطبان وب سایت خود را در مسیری درست و آزمایش شده راهنمایی کنیم. لذا پیاده سازی حدودا ۴ مدل متفاوت در کسب و کار آنلاین آغاز شد و پس از قریب یکسال به نتایج تاثیرگذار و جالب توجهی دست یافتیم. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید اما نمیدانید از کجا باید شروع کنید؟ اگر کسب و کار اینترنتی دارید اما نمیدانید که چطور بازدید کننده با کیفیت جذب کنید؟ اگر کسب و کار اینترنتی دارید اما کسی از شما خرید نمیکند؟ اگر کسب و کار اینترنتی شما پس از دوره ای رشد، متوقف شده و شما نمیدانید که چگونه باید آنرا رشد دهید؟ اگر هیچ ترافیکی از موتورهای جستجو به سمت وب سایت یا وبلاگ شما نمی آید؟ اگر قصد دارید در شبکه های اجتماعی مخاطب وفادار جذب کنید اما نمیدانید چگونه؟ اگر قصد دارید وب سایت و صفحه های اجتماعی خود را به مرکز درآمد تبدیل کنید؟ حتما با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]