اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980512391427700

آرتاکلود رقیبی تازه نفس در حوزه فروش و بازاریابی اینترنتی ارائه کرد

آغاز عرضه و فروش دوره فروش و بازاریابی اینترنتی از مرداد ۹۸

کد: 13980512391427700

http://bit.ly/31mzncP

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات دهنده فعال عرصه حوزه فروش و بازاریابی اینترنتی کشور، دوره فروش و بازاریابی اینترنتی را با امکان پشتیبانی آنلاین از خریداران محصول از مرداد ۹۸ به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش دوره فروش و بازاریابی اینترنتی ازمرداد ۹۸
دوره فروش و بازاریابی اینترنتی

به گزارش روابط عمومی آرتاکلود، از مرداد ۹۸ عرضه دوره فروش و بازاریابی اینترنتی در وب سایت آرتاکلود و وب سایت مشاورین مالی پارس فایننس آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از فرصت‌های تبلیغاتی بر بستر گوگل، فیسبوک و اینستاگرام هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون راه اندازی تبلیغات موثر بر دو بستر قدرتمند تبلیغاتی در دنیا و شناخت فرصت‌های درآمدزایی از اینترنت را دارند.

فرامرز کمالی مدیرعامل آرتاکلود با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: «تولید این محصول نتیجه چند ماه تلاش بوده و برای تولید این محصول از ۶ ماه پیش کار آغاز شده و هم اکنون دوره فروش و بازاریابی اینترنتی وارد بازار شده است.»

وی ادامه داد: «این اولین دوره آموزشی به زبان فارسی است که فرصت‌های استفاده از ۲ بستر قدرتمند تبلیغاتی دنیای اینترنت یعنی گوگل و فیسبوک را عملی آموزش می‌دهد. مدرسان این دوره آموزشی سال‌ها تجربه در راه اندازی کمپین‌های موفق تبلیغاتی داشته و تجربیات خود را در این دوره با علاقمندان به اشتراک می‌گذارند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت آرتاکلود به نشانی artacloud.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتاکلود

فرامرز کمالی هستم بنیانگذار وب سایت آرتاکلود، مشاور استارت آپ و بازاریابی اینترنتی. وب سایت آرتاکلود در سال ۲۰۱۲ میلادی ثبت شد و تا به امروز مقالات و مطالب آموزشی مفید و کاربردی را در حوزه های فوق، در اختیار همراهان عزیز خود قرار داده است. در طی این سالها وب سایت آرتاکلود سیر تکاملی خود را آرام آرام طی کرده و در حال حاضر جایگاه مناسبی بین مخاطبان فارسی زبان خود دارد. طی سال ۲۰۱۸ میلادی با تیم آرتاکلود تصمیم گرفتیم تا انواع روشهای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین را امتحان کنیم تا هم تجربه جدید در این حوزه ها کسب کنیم و هم بتوانیم مشتریان و مخاطبان وب سایت خود را در مسیری درست و آزمایش شده راهنمایی کنیم. لذا پیاده سازی حدودا ۴ مدل متفاوت در کسب و کار آنلاین آغاز شد و پس از قریب یکسال به نتایج تاثیرگذار و جالب توجهی دست یافتیم. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید اما نمیدانید از کجا باید شروع کنید؟ اگر کسب و کار اینترنتی دارید اما نمیدانید که چطور بازدید کننده با کیفیت جذب کنید؟ اگر کسب و کار اینترنتی دارید اما کسی از شما خرید نمیکند؟ اگر کسب و کار اینترنتی شما پس از دوره ای رشد، متوقف شده و شما نمیدانید که چگونه باید آنرا رشد دهید؟ اگر هیچ ترافیکی از موتورهای جستجو به سمت وب سایت یا وبلاگ شما نمی آید؟ اگر قصد دارید در شبکه های اجتماعی مخاطب وفادار جذب کنید اما نمیدانید چگونه؟ اگر قصد دارید وب سایت و صفحه های اجتماعی خود را به مرکز درآمد تبدیل کنید؟ حتما با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]