اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960711262816094

مراقب ایمیل‌های با موضوع وزارت دادگستری و دادگاه های عمومی باشید

حمله ویروس «دادخواست دادگاه عمومی» به کاربران ایرانی

کد: 13960711262816094

https://goo.gl/5JM26n

، تهران , (اخبار رسمی): ویروسی تحت عنوان دادرسی دادگاه عمومی جزایی وزارت دادگستری برای طیف وسیعی از کاربران و شرکتهای ایرانی ارسال شد.

 حمله ویروس دادخواست دادگاه عمومی به کاربران ایرانی
ایمیل هرزنامه دادگاه عمومی جزایی

ایمیل‌هایی حاوی فایل‌های ضمیمه و لینک‌های آلوده با عنوان "وزارت دادگستری،دادگاه عمومی" به کاربران ایرانی ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش ، اخیراً ایمیل‌هایی حاوی فایل‌های ضمیمه و لینک‌های آلوده با عنوان "وزارت دادگستری،دادگاه عمومی" به کاربران ایرانی ارسال شده است.

یکی از روش‌های مورد توجه خلافکاران سایبری برای حمله به کاربران، روش مهندسی اجتماعی است. در این روش تلاش می‌شود تا کاربر دریافت کننده ایمیل، ترغیب شود تا فایل ضمیمه را دریافت و اجرا کرده و یا بر روی لینک آلوده کلیک کند.

به کاربران و شرکت‌های ایرانی توصیه می شود تا موارد امنیتی را جدی گرفته و رعایت کنند و از محصولات معتبر و اصلی امنیتی و آنتی ویروس استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]