اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960717263377693

تنظیمات ویندوز 10

کاربرد Quick Actions در تغییر تنظیمات ویندوز 10

کد: 13960717263377693

https://goo.gl/8KkDS2

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر رایج ترین سیستم عامل دسکتاپ جهان به بزرگترین نسخه در قالب ویندوز 10 تبدیل شده است که محبوبیت بالایی برخوردار شده است. در حالی که تغییرات زیادی در این نسخه ایجاد شده است اما برخی ترفندهای کوچک می تواند به شما برای دسترسی سریعتر به مطالب کمک بسزایی کند.

کاربرد Quick Actions در تغییر تنظیمات ویندوز 10
کاربرد Quick Actions در تغییر تنظیمات ویندوز 10

در حال حاضر رایج ترین سیستم عامل دسکتاپ جهان به بزرگترین نسخه در قالب ویندوز 10 تبدیل شده است که محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

به گزارش کی بازار، در حال حاضر رایج ترین سیستم عامل دسکتاپ جهان به بزرگترین نسخه در قالب ویندوز 10 تبدیل شده است که محبوبیت بالایی برخوردار شده است. در حالی که تغییرات زیادی در این نسخه ایجاد شده است اما برخی ترفندهای کوچک می‌تواند به شما برای دسترسی سریعتر به مطالب کمک بسزایی کند و منجر راحتی استفاده ی شما از ویندوز شود. 

به عنوان مثال برای دسترسی به منوی Quick Actions به سادگی بر روی آیکون Action Center در گوشه ی سمت راست پایین کلیک کنید. این نماد بسیار شبیه علامت چت است. بسته به تنظیمات سیستم شما این آیکون می‌تواند هر قسمت که شما مایل باشید قرار بگیرد. اگر دستگاه شما لمسی است می‌توانید با ضربه بر روی آن به قسمت های مختلف صفحه منتقل کنید و اگر دستگاه شما لمسی نیست کافی است که بر روی آن کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]