اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960718263527753

ترجمه آنلاین متون تخصصی با شبکه‌ای از مترجمین حرفه‌ای در پارس ترنس

کد: 13960718263527753

https://goo.gl/B6UwAa

، شیراز , (اخبار رسمی): پارس ترنس یک موسسه فعال حوزه خدمات ترجمه است که با گردآوری مترجمین حرفه‌ای ترجمه کتاب، مقاله و انواع متون تخصصی از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی را با کیفیت عالی و هزینه‌ای منصفانه برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

ترجمه آنلاین متون تخصصی با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس
ترجمه آنلاین متون تخصصی با شبکه‌ای از مترجمین حرفه‌ای در پارس ترنس

پارس ترنس در پاییز 96 اقدام به اعطای نمایندگی به دارالترجمه ها، کافینت ها و سایر مراکز علمی - پژوهشی می نماید. در صورت تمایل با مراجعه به سایت نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

به گزارش سایت پارس‌ترنس، این مجموعه به‌عنوان یک موسسه فعال حوزه خدمات ترجمه و با گردآوری مترجمین کاملا حرفه‌ای قادر به انجام ترجمه کتاب، ترجمه مقاله و انواع متون تخصصی از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی، با کیفیت عالی و هزینه‌ای منصفانه برای مشتریان خود است. ترجمه تخصصی در پارس ترنس در گروه‌های تخصصی انجام می‌شود. ایجاد گروه‌های تخصصی باعث تجمیع متخصصان ترجمه در یک رشته و نهایتا ارتقای کیفیت نهایی ترجمه می‌شود.

مهم‌ترین مزیت پارس‌ترنس، آنلاین بودن، سادگی روندها و سرعت عمل است. به‌عنوان مثال، جهت ثبت سفارش به‌راحتی و بدون نیاز به عضویت، می‌توان به ثبت سفارش از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش یا از طریق تلگرام اقدام کرد. پیش‌فاکتور چند دقیقه پس از ثبت سفارش از سوی اپراتورهای این شرکت برای مشتری ارسال خواهد شد. اپراتورها در تمامی ساعات پاسخگوی مشتریان هستند.

پارس ترنس همچنین آماده اعطای خدمات ترجمه خود به صورت نمایندگی به صاحبان کافی‌نت، دارالترجمه، مرکز علمی و غیره است که قیمت‌های ارائه شده برای نمایندگی‌ها حاشیه سود بالایی دارد.

در صورت تمایل به اخذ نمایندگی پارس ترنس می‌توانید به سایت به آدرس https://parstrans.net مراجعه کرده و با داشتن شرایط ذکر شده، اقدام به ثبت درخواست اعطای نمایندگی کنید. پارس ترنس هم اکنون دارای 16 نمایندگی در سراسر کشور است.

گفتنی است از آنجا که پارس ترنس به صورت فصلی اقدام به استخدام مترجم آنلاین و غیرحضوری می‌کند؛ در صورتی که شما یک مترجم حرفه‌ای متون انگلیسی هستید، این مجموعه آمادگی دارد با کمک شما بتواند به جامعه علمی کشور خدمات شایسته‌ای ارائه دهد.

علاقه‌مندان جهت ثبت درخواست استخدام غیرحضوری و آنلاین، می‌توانند از لینک استخدام مترجم در سایت پارس ترنس اقدام کرده و پس از مطالعه شرایط و در صورت موافقت با موارد مطروحه اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترنس

خدمات ترجمه آنلاین با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ