اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980119358987753

ترجمه متون تخصصی رشته مدیریت در پارس ترنس

کد: 13980119358987753

http://bit.ly/2InM1C6

، شیراز , (اخبار رسمی): پارس ترنس برای انجام سفارش ترجمه تخصصی مدیریت از مترجمان تحصیل کرده این رشته بهره می‌برد چرا که با توجه به وجود گرایش‌های متعدد در رشته مدیریت، متون این رشته دارای اصطلاحات تخصصی بسیاری هستند که تنها مترجمانی که در این رشته تحصیل کرده باشند با مفهوم و معنای صحیح بسیاری از این اصطلاحات آشنایی دارند.

ترجمه متون تخصصی رشته مدیریت در پارس ترنس
ترجمه متون تخصصی رشته مدیریت در پارس ترنس

پارس ترنس یکی از بهترین سایت‌های ترجمه جهت ترجمه انواع متون تخصصی است که متون را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می‌دهد

ترجمه تخصصی مدیریت در پارس ترنس

مدیریت یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین رشته‌های تحصیلی در بسیاری از دانشگاه‌های جهان است که ارتباط مستقیمی با موفقیت در کسب‌وکار و پیشرفت‌های شغلی دارد. در واقع یک مدیر موفق در هر زمینه‌ای می‌تواند با چالش‌ها و مسائل پیش رو به خوبی مواجه شده و شرکت تحت مدیریت خود را به شکوفایی و موفقیت برساند. با پیشرفت علوم مختلف بازاریابی، کسب‌وکار، ارتباطات و علوم مختلف یک مدیر موفق چه در زمان تحصیل و چه در زمان کار باید با جدیدترین نکات تخصصی رشته خود آشنایی داشته باشد تا بتواند هر روز نسبت به روز قبل موفق‌تر باشد. بدین منظور و با توجه به اینکه اکثر مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی انتشار می‌یابند؛ ترجمه تخصصی این مقالات به زبان فارسی ضروری است.

برای ترجمه تخصصی مدیریت لازم است که مترجم علاوه بر آشنایی کامل با زبان انگلیسی، با اصطلاحات تخصصی رشته مدیریت آشنایی و تجربه موثری در زمینه ترجمه متون تخصصی مدیریت نیز داشته باشد.

ترجمه تخصصی مدیریت در پارس ترنس

در پارس ترنس ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی متون مدیریتی با کیفیت بالا انجام می‌پذیرد. برای ترجمه فارسی به انگلیسی با توجه به دشواری‌های بیشتر آن نسبت به ترجمه انگلیسی به فارسی از مترجمان کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت استفاده خواهد شد. در ترجمه تخصصی مدیریت از فارسی به انگلیسی مترجم باید به دستور زبان انگلیسی کاملا تسلط داشته باشد تا بتواند یک متن یا مقاله را از فارسی به انگلیسی ترجمه کند.

حساسیت در ترجمه فارسی به انگلیسی زمانی بیشتر می‌شود که مقاله‌ای در یکی از برترین ژورنال‌های رشته مدیریت همچون Academy of Management Annals ،Supply Chain Management یا بسیاری از ژورنال‌های برتر در این حوزه به چاپ رسد. نظارت دقیقی بر روی مقالات ارسال شده به این ژورنال‌ها پیش از چاپ صورت می‌گیرد و در صورت نداشتن مقاله‌ای منسجم و قدرتمند مقاله مدنظر مردود یا به اصطلاح ریجکت خواهد شد. اما پارس ترنس با مترجمان حرفه‌ای، سفارش ترجمه مقاله به انگلیسی برای ارسال و چاپ آن در این ژورنال‌های معتبر را بر عهده خواهد گرفت.

ضرورت ترجمه متون تخصصی مدیریت

ترجمه تخصصی مدیریت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که از یک سو ترجمه متون این رشته باید به شکل اصولی و صحیحی انجام شده تا دانشجویان، اساتید دانشگاه و محققان بتوانند به درستی در جریان دستاوردهای جدید قرار گیرند. از طرف دیگر متخصصان و مدیران کسب و کارهای مختلف همواره از اصول مختلف مدیریتی استفاده می‌کنند که به پیشرفت و موفقیت کسب‌وکار آن‌ها کمک می‌کند و از آنجا که مقالات مربوطه که مورد نیاز آن‌هاست به زبان انگلیسی منتشر می‌شود؛ ترجمه این مقالات به زبان فارسی اهمیت می‌یابد. در واقع مدیران موفق باید همواره به دنبال به روزرسانی اطلاعات و دانش خود، آشنایی و استفاده از روش‌های مختلف مدیریتی باشند.

با پیشرفت سریع جنبه‌های مختلف زندگی جا ماندن از دستاوردهای جدید در حوزه مدیریت بدون شک باعث پسرفت کسب‌وکار خواهد بود. بدون شک یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای به‌روزرسانی اطلاعات، استفاده از منابع جدید جهانی و ترجمه متون و مقالات تخصصی مدیریت است.

چالش‌های ترجمه تخصصی مدیریت

یکی از چالش‌های ترجمه کتاب یا متن تخصصی رشته مدیریت، تنوع در گرایش‌های آن است. مدیریت دارای گرایش‌های مدیریت مالی، بازرگانی، صنعتی، دولتی، فناوری اطلاعات، کارآفرینی و … است که هر کدام از آن‌ها زمینه‌های تحصیلی و کاری و بعضا اصطلاحات تخصصی متفاوتی دارند و یک مترجم برای انجام پروژه ترجمه تخصصی مدیریت باید علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی در همان گرایش مورد نظر تحصیل کرده باشد و یا با موضوع متن آشنایی کامل داشته باشد.

نکته مهم دیگر برای ترجمه تخصصی مدیریت آن است که اصول مورد استفاده در این علم به طور مستقیم با کسب و کار سر و کار دارد. در صورتی که بتوان با ترجمه تخصصی مدیریت، اصول و نکات جدیدی در مورد کار آموخت و آن‌ها را به کار گرفت بدون شک می‌توان به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد. بنابراین چه برای کارهای پژوهشی و دانشگاهی خود و چه برای کسب‌وکار، می‌توان سفارش ترجمه تخصصی مدیریت خود را به یک موسسه یا سایت ترجمه تخصصی معتبر در این زمینه سپرد تا از کیفیت و نتیجه کار مطمئن بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترنس

خدمات ترجمه آنلاین با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش