اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980113358437753

خدمات ترجمه در پارس ترنس

کد: 13980113358437753

http://bit.ly/2In8kHS

، شیراز , (اخبار رسمی): پارس ترنس یکی از مراکز خدمات ترجمه تخصصی است که با تمرکز روی ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات ترجمه به مشتریان خود کرده است.

خدمات ترجمه در پارس ترنس با کیفیت عالی و قیمتی مناسب!!!!
خدمات ترجمه در پارس ترنس

تمرکز پارس ترنس در این دو حوزه با الهام گرفتن از استراتژی تمرکز مایکل پورتر بوده است که از صاحب‌نظران رشته مدیریت است. بر طبق استراتژی تمرکز، سازمان‌ها می‌توانند به جای ارائه خدمات پراکنده و گسترده، تمرکز خود را روی چند حوزه کلیدی قرار داده و سعی بر آن کنند که در آن حوزه‌ها در بین مشتریان خود بهترین باشند.

تمرکز روی دو حوزه ذکر شده باعث شده که علاوه بر ارائه کیفیت مناسب، بتوان تا حد ممکن هزینه‌ها را نیز برای مشتریان خود کاهش داده به طوری که کیفیت و قیمت مناسب خدمات ترجمه پارس ترنس باعث شده است که میزان رضایت‌مندی مشتریان طی چند ماه اخیر به حدود ۹۷ درصد برسد که این موضوع باعث دلگرمی و خوشحالی است؛ اگر چه پارس ترنس تمام تلاش خود را برای به صفر رساندن تعداد مشتریان ناراضی با بهبود روند کاری خود همواره به کار خواهد گرفت. خدمات ترجمه و تولید محتوای پارس ترنس شامل:

ترجمه مقاله ISI و سایر مقالات تخصصی

ترجمه یک مقاله تخصصی نیازمند آشنایی مترجم به حوزه متن و اصطلاحات تخصصی آن است. پارس ترنس با ۱۱۰۰ مترجم همکار خود سفارش ترجمه مقاله را با کیفیت بالا انجام می‌دهد.

ترجمه کتاب

ترجمه کردن یک کتاب با توجه به تعداد بالای صفحات آن با ترجمه یک متن یا مقاله متفاوت است. پارس ترنس برای انجام سفارش ترجمه کتاب، روش‌ها و امکانات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

ترجمه کاتالوگ محصول و بروشور

ترجمه دقیق کاتالوگ محصولات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که کاتالوگ‌ها نحوه استفاده و توضیحات یک محصول را تشریح می‌کند و در صورت ترجمه نادرست ممکن است خطرات زیادی را برای مصرف‌کنندگان به همراه داشته باشد. در پارس ترنس سفارشات ترجمه کاتالوگ و بروشور به مترجمان متخصص در این زمینه سپرده می‌شود.

ترجمه پایان نامه، رساله و چکیده آنها

با توجه به رشد تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سفارشات ترجمه پایان نامه کارشناسی ارشد، رساله دکتری و چکیده آن‌ها رشد چشمگیری داشته است. سفارشات خدمات ترجمه مشتریان در این حوزه نیز از سوی پارس ترنس پشتیبانی می‌شود.

ترجمه اسناد تجاری و قراردادها

معمولا اسناد تجاری و قراردادها دارای پیش زمینه حقوقی هستند. ترجمه قراردادها و اسناد تجاری در  خدمات ترجمه پارس ترنس توسط مترجمانی که دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حقوق هستند انجام می‌شود.

ترجمه وب سایت

ترجمه وب سایت می‌تواند در رشد بین‌المللی کسب و کار بسیار موثر باشد. ترجمه وب سایت اصول و قواعد خاص خود را دارد که پارس ترنس از آن‌ها آگاه است و آن اصول را در انجام سفارشات این حوزه رعایت می‌کند.

تولید محتوای وب سایت

اهمیت تولید محتوا برای تمامی وب مستران مسجل شده است. تولید محتوای سئو شده و با کیفیت می‌تواند رتبه یک وب سایت را در موتورهای جستجو ارتقا دهد و به کسب و کارها رونق ببخشد. در پارس ترنس تولید محتوا با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط نویسندگانِ مترجم انجام می‌شود.

ویراستاری متون و مقالات تخصصی

یکی دیگر از خدمات این مجموعه ویراستاری تخصصی مقاله و متن است که برای این کار ویراستاران بسیار حرفه‌ای خدمات فوق را انجام می‌دهند.

پارافریز و بازنویسی

پارافریز و بازنویسی متون از دیگر سفارشاتی است که متقاضیان خاص خود را دارد. بازنویسی متون به چند دلیل انجام می‌شود. پارافریز و بازنویسی متون در خدمات ترجمه پارس ترنس توسط مترجمان زبده انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترنس

خدمات ترجمه آنلاین با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش