اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264397693

مشاهده ی فعالیت‌های آنلاین فرزندان

ویژگی کنترل فرزندان در آنتی ویروس نود 32 برای اندروید

کد: 13960724264397693

https://goo.gl/2GBnoj

، تهران , (اخبار رسمی): این ویژگی در راهکارهای امنیتی آنتی ویروس نود 32 ESET برای اندروید به والدین امکان مشاهده ی فعالیت‌های آنلاین فرزندان را می‌دهد و به کمک این ویژگی آن‌ها می‌توانند قوانینی را برای کودکان تنظیم کنند که محدوده‌ی آن‌ها در فضای مجازی مشخص شود.

ویژگی کنترل والدین در آنتی ویروس نود 32 برای اندروید
ویژگی کنترل فرزندان در آنتی ویروس نود 32 برای اندروید

با استفاده از فیلترهای مبتنی بر سن، شما می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از اپلیکیشن‌ها برای فرزندتان قابل استفاده و مناسب خواهد بود و کدامیک از آن ها این چنین نخواهد بود.

با استفاده از فیلترهای مبتنی بر سن، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از اپلیکیشن‌ها برای فرزندتان قابل استفاده و مناسب خواهدبود و کدامیک از آن‌ها این چنین نخواهد بود. این ویژگی بر روی دستگاه تلفن قابل استفاده است و دسترسی به وب سایت‌های مضر و نامناسب را مسدود می‌کند. همچنین شما می‌توانید زمان استفاده از بازی‌ها و وب‌گردی را برای فرزند خود محدود کنید و مکان فعالیت آن‌ها را در هر کجا که هستند، مشاهده کنید.

کنترل والدین ESET برای اندروید به شما این امکان را میدهد که کودکان را در فضای اینترنت، دنیای مجازی و زندگی آنلاین آنها هدایت کنید و حتی در زمانی که آن‌ها خارج از منزل هستند، همانندی دوستی دلسوز آن‌ها را در برابر خطرات وب حفظ کنید.

یکی از ویژگی‌های کاربردی کنترل والدین در ESET این است که شما می‌توانید آنچه را که آن‌ها در حال تماشای آن و در حال بازی با آن هستند را مشاهده کنید و در زمان خطر فوراً ادامه‌ی فعالیت فرزند خود را مسدود کنید.

این اپلیکیشن به فرزند شما به شیوه‌ای دوستانه توضیح می‌دهد که چه چیزی را می‌تواند انجام دهد و چه چیزهایی برای او ممنوعیت دارد و قادر به انجام آن ها نخواهد بود. این اَپ همچنین به شما اجازه‌ی مکان‌یابی فرزندتان را میدهد، با وجود این اپلیکیشن فرزند شما هر جا که باشد؛ شما می توانید او را ببینید و از موقعیت فعلی وی مطلع شوید.

 منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]