اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264447382

تولید تخم مرغ آب‌پز و بدون پوست برای اولین بار در ایران

تخم مرغ آب‌پز و بدون پوست نوین به بازار عرضه شد

کد: 13960724264447382

https://goo.gl/gbuQap

، تهران , (اخبار رسمی): امروز برای اولین بار در ایران با تولید تخم مرغ آب‌پز شده، اتفاق بزرگی در صنعت فرآوری تخم مرغ ایجاد شد که چرخه‌ی توسعه را کامل نمود.

صنعت تولید تخم‌مرغ و فرآوردی آن در ایران در چند سال اخیر با بسته‌بندی تخم‌مرغ، سایربندی تخم‌مرغ، شناسنامه‌دار کردن و جدا کردن سفیده از زرده و موارد دیگر در حال پیشرفت و توسعه بود. اما امروز یک اتفاق بزرگ در صنعت فرآوری تخم‌مرغ ایجاد شده است که این چرخه توسعه را  تکمیل نموده است و آن هم تولید تخم‌مرغ آب پز شده برای اولین بار در ایران است.
شرکت الوند پروتئین پارسیان که فعالان حوزه، آن را با نام و برند "نوین" می‌شناسند، توانسته است در این توسعه و تکمیل زنجیره فرآوری تخم‌مرغ این قدم بزرگ را بردارد. این حرکت اقدامی بزرگ برای صنعت تولید تخم‌مرغ کشور به حساب می‌آید و به نوعی هم برای تکمیل شدن زنجیره‌ی غذاهای تولیدی آماده‌ی مصرف قدم برداشته است و هم به شکلی می‌تواند با به دست آوردن بازار مناسبی در منطقه به کمک کنترل قیمت بازار داخل بپردازد.
"نوین" از سال 1385 با احداث کارخانه‌ی خود شکل گرفت، با خرید ماشین آلات به‌روز از کشور بلژیک و هلند  در سال 1388 تولید خود را با عرضه محصولات زرده ،سفیده تخم مرغ کامل پاستوریزه آغاز کرد و امروز با تولیداتی مانند سفیده تخم مرغ لیوانی در بسته بندی 200 سی‌سی در سال 1395 توانسته است قسمت بزرگی از بازار مصرف تخم‌مرغ کشور را  برای مصرف ورزشکاران و افرادی که رژیم کم کالری برای آن‌ها تعیین شده است را به دست بگیرد.
محصولات تخم‌مرغ پاستوریزه این کارخانه برای بهبود کیفیت و بالا بردن بهروری به کارخانجات کیک و کلوچه ،سس ،کالباس و سوسیس و... عرضه می‌شود.
این شرکت در سال 95 در اوج مشکلات تبادل کالا با کشورهای اروپایی و تحریم‌های موجود توانست ماشین آلات تولید تخم‌مرغ آب پز بدون پوست را از کشور هلند وارد ایران نماید و در سال  96 پس از انجام مراحل تولیدات آزمایشی  برای اولین بار در کشور تولید تخم مرغ آب پز بدون پوست و بدون هرگونه دخالت دست و کاملا بهداشتی را به بازار عرضه کند.
تخم‌مرغ به عنوان غذایی ارزان و کامل، سالمترین غذا برای کودکان، ورزشکاران و همه افراد جامعه است که هم اکنون به صورت آب‌پز و آماده در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.
بنا به گزارش خبرنگار ITPNews  در مصاحبه با روابط عموی شرکت "نوین" یا الوند پروتئین پارسیان، این کارخانه تولیدی قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور با فرآوری روزانه 2 میلیون قطعه تخم مرغ و تولید پودر تخم مرغ در کشور و ارائه‌ی آن در بازارهای جهانی، نمایش زیباتری را در صنعت و توسعه تولید تخم مرغ کشور اجرا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین

شرکت الوند پروتئین پارسیان در سال 1386 نسبت به احداث واحد فرآوری تخم مرغ در شهرک صنعتی خوارزمی اقدام کرد. پس از مطالعات گسترده، شرکت تصمیم به انعقاد قرارداد با معتبرترین شرکت اروپایی OVOBEL NV جهت خرید ماشین آلات (تماما اتوماتیک) و به تولید مایع پاستوریزه تخم مرغ بصورت مخلوط و همچنین زرده و سفیده جداسازی شده جهت تامین نیاز کارخانجات مصرف کننده نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]