اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264477797

برگزاری هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

دعوت سامانه دانلود موسیقی ریتمو به بازدید از نمایشگاه تلکام 2017

کد: 13960724264477797

https://goo.gl/qaWBwc

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور در غرفه‌ی ریتمو، هدیه دریافت کنید. ریتمو هم‌زمان با نمایشگاه تلکام 2017، به کسانی‌ که در ایام نمایشگاه اقدام به ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن کنند، یک ماه اشتراک رایگان اهدا می‌کند.

دعوت سامانه دانلود موسیقی ریتمو به بازدید از نمایشگاه تلکام 2017
دعوت سامانه دانلود موسیقی ریتمو به بازدید از نمایشگاه تلکام 2017

با ریتمو، نامحدود گوش کن و در قرعه‌کشی یک دستگاه پژو 206 و 15 سفر زیارتی شرکت کن. پس به راحتی وارد سایت ریتمو شو و یا اپلیکیشن ریتمو رو از مارکت‌های معتبر دریافت کن و خیلی راحت لحظه‌هات رو کوک کن.

به گزارش ریتمو: تلکام به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تجاری در حوزه تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطی عرصه‌ای جهت نمایش و معرفی تازه‌ترین دستاوردهای اپراتورها و شرکت‌های فعال در این حوزه است.

ریتمو برنامه‌ای مفید و کاربردی جهت پخش و دانلود موسیقی است که هم اکنون آثار بیش از 52،000 هنرمند و 1،300 ناشر ایرانی را در خود جای داده است. اگر علاقمندید که جدیدترین آلبوم‌ها و آهنگ‌ها را بشنوید تلکام بهترین فرصت برای شماست. ریتمو به مناسبت هجدهمین نمایشگاه تلکام، یک ماه اشتراک ویژه رایگان هدیه می‌دهد تا شما هم بتوانید وارد محدوده‌ی‌ نامحدود شوید. در عین حال شانس حضور در قرعه کشی یک دستگاه پژو 206 و 15 سفر زیارتی را خواهید داشت.

با دانلود ریتمو در هر مکان و هر زمان، در بسترهای وب، اندروید و iOS به راحتی می‌توانید آلبوم‌های موسیقی را قانونی گوش کنید.

شما علاقمندان به هنر و به خصوص موسیقی جهت آشنایی بیشتر با ریتمو و دریافت اشتراک رایگان می‌توانید به سالن شماره 25A (سالن همراه اول)، غرفه‌ی ریتمو مراجعه کنید. همچنین می‌توانید تازه‌ترین اخبار تلکام و حضور ریتمو را از طریق شبکه‌های اجتماعی فعال دنبال کنید.

 

برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های ریتمو :

- بیش از 4100 آلبوم ایرانی و خارجی

- بیش از 51000 تک آهنگ موسیقی که بخش عمده ای از آن رایگان است.

- برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف

- امکان گوش دادن به آهنگ‌ها به صورت آفلاین

- ارائه بیوگرافی و آلبوم‌های هنرمندان

- هر روز گلچینی از موسیقی را در بخش «لحظه‌هات رو کوک کن» خواهید دید.

 

منتظر حضور شما در تلکام 96 و دیدارتان در غرفه ریتمو هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریتمو

ریتمو، سامانه استریمینگ و دانلود موسیقی است که به مخاطب خود این امکان را می دهد تا بتواند با خرید قانونی به آلبوم یا آهنگ مورد علاقه خود به صورت آفلاین/آنلاین گوش دهد. این سامانه در بسترهای وب، iOS، Android قابل استفاده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]