اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970625316627797

دوباره محرم، دوباره عاشورا

محرم روی گوشی موبایل

کد: 13970625316627797

https://goo.gl/wKXpRA

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن‌های محرمی و مذهبی پرکاربرد در ماه محرم و صفر، دعاها، نوحه‎ها و مداحی‎ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. در این نوشتار با چندتا از بهترین‌های‌شان آشنا شوید.

محرم روی گوشی موبایل
تاثیرگذارترین نوحه‌ها و نواهای عاشورایی در اپلیکیشن نقاره در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سقاخانه یکی از اپلیکیشن‌های محرمی است که مورد توجه دوست‌داران سفر به سرزمین کربلا قرار گرفته است. در این برنامه، کاربران می‌توانند همه اطلاعات سفر به کربلا، دعاها و مداحی‌ها را همراه خود داشته باشند

نقاره؛ مدح و مرثیه

تاثیرگذارترین نوحه‌ها و نواهای عاشورایی در اپلیکیشن نقاره در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. کاربران نقاره می‎توانند مداح مورد علاقه خود را دنبال کنند؛ لیست پخش شخصی خود را بسازند و به نوای صوتی قرآن با صدای قاریان بزرگ جهان گوش بسپارند.

سقاخانه، پخش زنده کربلا

سقاخانه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مذهبی است که به شدت مورد توجه دوست‌داران سفر به سرزمین کربلا قرار گرفته است. در این برنامه، کاربران می‌توانند همه اطلاعات سفر به کربلا، دعاها، اذکار و مداحی‌ها را همراه خود داشته باشند. شاید مهم‌ترین ویژگی این برنامه امکان پخش آنلاین کربلا است.کاربران اپلیکیشن «سقاخانه» می‌توانند همزمان با زائران کربلا، به تصاویر زنده کربلا در هر زمان و مکانی که باشند دسترسی پیدا کنند.

گنجینه دعا؛ گنجینه‌‌ای تمام عیار

یک گنجینه تمام عیار ویژه تلفن‌های همراه. در این گنجینه کاربران می‌توانند به راحتی به ادعیه سفارش شده بصورت متنی و صوتی دسترسی داشته باشند؛ اعمال ماه‌ها را ببینند و با نمازها، اذکار، احادیث و صلوات‌ها آشنا شوند. اگر شما هم اهل خواندن دعا، تعقیبات نماز و زیارت‎نامه‎ها هستید «گنجینه دعا» بهترین انتخاب برای شما است.

راز و نیاز؛ استخاره با قرآن

استخاره و مشورت با قرآن در انجام کارها جزئی از فرهنگ مسلمانان است. اپلیکیشن راز و نیاز با رعایت آداب استخاره به کاربران امکان می‌دهد تنها با یک کلیک استخاره کنند و تفسیر معتبر آن را بخوانند. همچنین، کاربران به کمک اپلیکیشن راز و نیاز می‌توانند به معتبرترین تعبیرخواب‌ها دسترسی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریتمو

ریتمو، سامانه استریمینگ و دانلود موسیقی است که به مخاطب خود این امکان را می دهد تا بتواند با خرید قانونی به آلبوم یا آهنگ مورد علاقه خود به صورت آفلاین/آنلاین گوش دهد. این سامانه در بسترهای وب، iOS، Android قابل استفاده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]