اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960726264846230

سرانجام «مالتینا» خرید از آمازون برای ایرانی ها را ممکن کرد

کد: 13960726264846230

https://goo.gl/WZC945

، فردیس , (اخبار رسمی): آمازون با 500 میلیون محصول و 310 میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا است. تا پیش از این امکان خرید از آمازون برای ایرانی‌ها ممکن نبوده و یا بسیار سخت بوده است. سرویس جدید مالتینا این امکان را برای هموطنان ایجاد کرده است که بتوانند با کارت‌های عضو شتاب از آمازون خرید انجام دهند.

سرانجام خرید از آمازون برای ایرانی ها توسط مالتینا میسر شد
سوالهای محمد حسین میثاقی در مورد خرید ایرانی ها از آمازون
سرانجام خرید از آمازون برای ایرانی ها توسط مالتینا میسر شد
مهران رجبی و آمازون
سرانجام خرید از آمازون برای ایرانی ها توسط مالتینا میسر شد
بازدید استاندار البرز از مالتینا

همه ما از گوگل و فیس‌بوک استفاده کرده‌ایم، از گوشی‌های اپل لذت برده و با سیستم عامل ویندوز بزرگ شده‌ایم. می‌توان گفت تقریبا از همه غول‌های فناوری دنیا استفاده کرده‌ایم اما از خدمات آمازون چقدر بهره‌مند شده‌ایم؟ تقریبا هیچ!

 

آمازون با 500 میلیون محصول و 310 میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیاست. شرکتی با 340 هزار کارمند انسان و 45 هزار کارمند روبات، دارای 8 امین برند با ارزش دنیا (ارزشمندتر از بی ام دبلیو، نایکی و مک دونالدز) و پرارزش‌ترین خرده فروشی جهان که بنیانگذارش جف بزوس را تبدیل به سومین ثروتمند دنیا کرده است. ثروتی بیش از ثروت بنیانگذاران گوگل، فیس بوک، اپل و کلیه برندهای خودروساز جهان. همچنین طبق نظر نشریه معتبر "هاروارد بیزینس ریویو" جف بزوس بزرگترین مدیرعامل حال حاضر دنیاست. این نشریه قبلا این عنوان را به استیو جابز داده بود. با همه‌ی این‌ها، آمازون در ایران ناشناخته است. چراکه طبق قوانین کشورش به ایرانی‌ها خدمتی عرضه نمی‌کند.

 

حتما بخوانید:‌ مهران رجبی کتابخانه اش را با کیندل به جیب می گذارد.

 

مالتینا از ابتدای سال 96 آمده است، تا راه حلی باشد برای مشکلات ناشی از تحریم آمازون. وب‌سایتی که می‌خواهد به ساده‌ترین شیوه ممکن، تجربه خرید از آمازون را برای هم‌وطنان ایرانی فراهم آورد. آن هم با امکاناتی مانند:  حداقل هزینه‌ی تمام شده، امکان جستجو به زبان فارسی، راحت‌ترین شیوه‌ی پرداخت، سریع‌ترین زمان برای رساندن کالا از آمریکا تا درب منزل و امکان برگرداندن کالا جهت استفاده از گارانتی.

 

حتما بخوانید: استاندار البرز، سید حمید طهایی، مهمان مالتینا در الکامپ

 

مالتینا در شرکتی متولد شده است که از سال 89 تاکنون در راستای رسالتش‌ یعنی "ایجاد دسترسی مردم ایران به خدمات جهانی" پروژه‌های مختلفی را اجرا کرده است و به پشتوانه همین تجربه است که توانسته در کمتر از شش ماه به مسیر اصلی خرید ایرانی‌ها از آمازون مبدل شود.

 

چه دلایلی برای خرید از مالتینا (آمازون) وجود دارد؟

مشتریان مالتینا بیش از هر چیز، 4 دلیل زیر را به عنوان دلیل خرید از آمازون بیان کرده اند:

 

  1. می‌خواهم بابت کیفیت و اصل بودن کالا مطمئن باشم.
  2. برخی کالاهایی که از مالتینا سفارش می‌دهم حتی با هزینه حمل و نقل باز هم از فروشگاه‌های داخلی ارزان‌تر است.
  3. کالاهایی را از مالتینا سفارش می‌دهم که‌ یا در ایران نیست و‌ یا به سختی پیدا می‌شود.
  4.  می‌خواهم برای عزیزانم، هدایایی خاص و کاملا متفاوت خریداری کنم.

نکته:  خرید محصولات کم حجمی چون عینک، ساعت، دارو، کیندل، کتاب، اسپینر، ادکلن، لوازم آرایشی، ماشین اصلاح و ... بسیار به صرفه خواهد بود.

 

به مالتینا بروید و از جستجو در میان پانصد میلیون محصول لذت ببرید.

 

ویدیوی گفتگوی جذاب محمدحسین میثاقی با مالتینا را تماشا کنید.

 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاوردیتا

شرکت دانش پژوهان جوان نخستین سامانه ارائه دهنده خدمات نوین اکادمیک در سطح کشور است ،که در سال 1390در مرکز رشد دانشگاه زنجانشروع به فعالیت کرده است و تقریبا یک ساله که در جهت تحقیق و توسعه دفتر دیگری را در استان البرز افتتاح کرده است . و خدماتی مانند صدور آنلاین کردیت کارت مجازی ، صدور کردیت کارت فیزیکی، ارسال انواع حواله جات ارزی ، نقد کردن در آمدهای ارزی کاربران و... را برای مشتریان خود انجام می‌دهد. پس از رونمایی از خدمات خود در همان وحله نخست مورد استقبال چشم گیر دانش پژوهان و اساتید ایران اسلامی قرار گرفت. از این رو مدیریت این شرکت به پشتوانه برجسته ترین اساتید ایران اسلامی با هماهنگی چندین نماینده در خارج از کشور اقدام به گسترش مجموعه فعالیت های خود در سطح کشور کرده است. از جمله این فعالیت ها " ارائه خدمات ارزی بین المللی به دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی" است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]