اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960801265336618

چرا نرم افزار CRM در بخش فروش سازمان ها از محبوبیت برخوردار است؟

‫10 دلیل محبوبیت CRM در بخش فروش سازمان ها

کد: 13960801265336618

https://goo.gl/dZeydm

، تهران , (اخبار رسمی): از زمانی که سرنخ به فرآیند فروش شرکت وارد می‌شود تا وقتی که فروش قطعی به مشتری محقق شود؛ فرآیند فروش محسوب می‌شود. بسته به حوزه‌ی فعالیت، نوع محصولات و خدمات و یا نوع مشتریانی که مخاطب شرکت هستند، کاملا متفاوت خواهد بود.

‫10 دلیل محبوبیت CRM در بخش فروش سازمان ها
‫10 دلیل محبوبیت CRM در بخش فروش

استفاده از APP موبایل و یکپارچگی کانال‌های ارتباطی می‌تواند مزایایی مانند کاهش هزینه‌های بازاریابی، افزایش نرخ تبدیل فروش، افزایش بهره‌وری، افزایش نرخ نگهداری، افزایش فروش و ... را به ارمغان بیاورد.

برخورداری از رویکرد مناسب و ارتباط مؤثر با مشتریان، متضمن رسیدن به اهداف مالی شرکت است. از زمانی که سرنخ به فرآیند فروش شرکت وارد می‌شود تا وقتی که فروش قطعی به وی محقق شود، فرآیند فروش یک شرکت را شکل می‌دهد که بسته به حوزه‌ی فعالیت، نوع محصولات و خدمات و یا نوع مشتریانی که مخاطب شرکت هستند، کاملا متفاوت خواهد بود.

لزوم داشتن ارتباط مؤثر در مراحل فروش، پیاده سازی صحیح فرآیند اختصاصی هر سازمان در سیستم CRM آن است. در اینفوگرافی بالا به مزایای به کارگیری نرم افزار CRM در بخش فروش سازمان‌ها و دلایل محبوبیت آن اشاره شده است. استفاده از APP موبایل و یکپارچگی کانال‌های ارتباطی می‌تواند مزایایی مانند کاهش هزینه‌های بازاریابی، افزایش نرخ تبدیل فروش، افزایش جریان نقدینگی، افزایش بهره‌وری، افزایش نرخ نگهداری، افزایش فروش و ... به ارمغان بیاورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]