اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960802265436814

امکان رزرو هتل از سایت booking.com فراهم شد

اتصال شبکه‌ بین المللی رزرواسیون هتل به شبکه‌ شتاب برای اولین بار در ایران

کد: 13960802265436814

https://goo.gl/cGN4bX

، تهران , (اخبار رسمی): ایده‌ی رزرو آنلاین هتل اولین بار در اروپا و در کشور هلند، توسط فرد خلاق و باهوشی به نام (گریت جان برونسما) مطرح شد. این امر چنان مورد استقبال هتلداران و گردشگران قرار گرفت که فقط از سال 1996 تا 2005 طول کشید که این سیستم جهانی شود.

اتصال شبکه بین المللی رزرواسیون هتل به شبکه شتاب برای اولین بار در ایران
دفتر وب سایت booking.com
اتصال شبکه بین المللی رزرواسیون هتل به شبکه شتاب برای اولین بار در ایران
جست و جوی هتل از سایت booking.com
اتصال شبکه بین المللی رزرواسیون هتل به شبکه شتاب برای اولین بار در ایران
نمایش هتل همراه با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد

مجموعه‌ی Gobooking.ir این امکان را برای اولین بار در ایران فراهم کرده که از طریق وب سایت Gobooking.ir و به صورت آنلاین، با کارت شتاب به راحتی از بین 900 هزار هتل در سراسر دنیا، هتل خود را رزرو کنید.

سایت booking.com توانسته است تا امروز نیاز همه کاربران  برای رزرو هتل در سراسر دنیا را براورده کند.

 

چگونه در این سیستم هتل پیدا کنیم:

در صفحه‌ی اول  سایت booking.com  مقصد خود را وارد کنید. مشخص کردن تاریخ ورود و خروج هتل گزینه‌ی بعدی است، پس از مشخص کردن تاریخ‌، برای داشتن نتیجه‌ی بهتر در انتهای جستجو، جزئیاتی از جمله نوع سفر (توریستی،کاری و...) را  نیز انتخاب کنید. 

انتخاب این گزینه در نتیجه جستجو و در اولویت قرار دادن هتل‌ها برای شما تاثیر دارد.

 

جستجو در میان صدها هتل:

نتیجه‌ی جستجو به شما نمایش داده می‌شود.

تعدادی هتل با جزئیات کلی در دسترس شما قرار می‌گیرد، که شامل اسم هتل، آدرس، ستاره‌ی هتل و امتیاز هتل در سایت است.

برای داشتن نزدیک‌ترین نتیجه‌ی جستجو به ایده آل شما، می‌توانید از فیلترها با بهترین جزئیات در نوار ابزار این سایت استفاده کنید.

این فیلترها به شما کمک می‌کند که هرچه سریعتر به منظور خود در انتخاب هتل برسید، در بخش فیلتر امکان فیلتر کردن جستجو بر اساس نام هتل، بازه‌ی قیمتی و بودجه، هتل‌های محبوب، فاصله از مناطق توریستی و دریا و... وجود دارد.

نظرات مسافرین هر هتل در انتخاب شما موثر خواهد بود.

 

امکانات هتل:

در رزرو از سایت booking.com شما با توجه با اطلاعات و جزئیاتی که در اختیار دارید، انتخاب بسیار راحت شده است.

برای گزینه‌ی مورد نظر خود اطلاعاتی مانند موقعیت هتل روی نقشه، امکانات هر اتاق و تعدادی عکس از داخل هر اتاق، عکس‌هایی از رستوران هتل و اطلاعات خدماتی مثل حمل و نقل فرودگاهی، فاصله از ایستگاه مترو و تاکسی و... به شما نمایش داده می‌شود.

 

رزرو کردن هتل:

با مطالعه‌ی این موارد شما به راحتی می‌توانید هتل و اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای رزرو آن اطلاعات پاسپورتی رو وارد کنید.

در این مرحله از رزرو هتل از سایت Booking.com اگر هتل شما این امکان را به شما بدهد که هزینه را در هتل پرداخت کنید شما فقط اطلاعات تاریخ سفر و مسافرین رو وارد می‌کنید، و اگر این امکان وجود نداشته باشد نیاز به وارد کردن اطلاعات Credit Card  را دارید.

Credit Card  ندارید؟  اشکالی ندارد شما می‌توانید از طریق سایت GoBooking.ir رزرو خود را انجام دهید.

 

رزرو هتل از سایت Booking.com بدون نیاز به Credit card:

مجموعه‌ی Gobooking.ir این امکان را برای اولین بار در ایران فراهم کرده که از طریق وبسایت Gobooking.ir و به صورت آنلاین، با کارت شتاب به راحتی از بین 900 هزار هتل در سراسر دنیا، هتل خود را رزرو کنید و به صورت آنلاین هتل مورد نظر  در همان لحظه رزرو می‌شود.

 

سامانه رزرواسیون هتل از سایت gobooking.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوبوکینگ

رزرو آنلاین هتل از سایت Gobookingدغدغه رزرو آنلاین هتل بدون واسطه یکی از مشکلات افراد برای سفرهای توریستی و کاری است.Gobooking با امکان رزرو آنلاین هتل از بیش از 900000 هتل و با تسهیل خدمات رزرواسیون و پرداخت آنلاین با کارت شتاب و به صورت ریالی همانند وب سایتهای جهانی Booking مسافرت به کلیه کشورهای دنیا را آسانتر کرده است . کلیه مراحل رزرو یک هتل به صورت صد در صد آنلاین و با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه شده و مسافران می توانند در زمان صرفه جویی و با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کند . جستجو و فیلتر کردن هتل از نظر امکانات ، میزان درجه کیفی هتل و مشاهده روی نقشه گوگل و دسترسی به کلیه امکانات رفاهی هتل به صورت آنلاین در وب سایت قابل دسترس است و آنلاین بودن کلیه مراحل تجربه لذت بخشی است. در تمامی ایام سال و در هتلهای منتخب آفرهای هفتگی و روزانه جهت رفاه مشتریان گرامی عرضه شده است و تجربه لذت بخش دسترسی به آفرهای جهانی رزرواسیون شما را دلچسب تر خواهد کرد . تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته نیز در خدمت شما است و از طریق تماس مستقیم و کانال تلگرام و اینستاگرام امکان برقراری ارتباط فراهم است . Gobooking.ir پیشنهادات فوق العاده ای را برای نوروز 96 برای شما تدارک دیده است . آفرهای ما را در اینستاگرام مشاهد کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]