اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960802265467836

با حضور احسان سماواتی و حمید رضوی:

  افتتاح شعبه‌ی جدید فروشگاه اینترنتی «ال شاپ» در مشهد 

کد: 13960802265467836

https://goo.gl/C8UMTh

، مشهد , (اخبار رسمی): شعبه جدید فروشگاه اینترنتی ال شاپ در شهر مشهد و با حضوراحسان سماواتی و حمید رضوی در اول مهرماه 1396   افتتاح شد.

  افتتاح شعبه جدیدفروشگاه اینترنتی ال شاپ درمشهد 
فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال ال شاپ , elshap , elshap.ir

فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال ال شاپ در آینده‌ای نزدیک با رونمایی از برنامه‌ها و پلن‌های بزرگ در زمینه تکنولوژی همه را غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی ال شاپ، شعبه‌ی جدید این مجموعه در شهر مشهد، اول مهرماه 1396 درمراسمی با حضور بنیانگذاران و سرمایه گذاران افتتاح شد.

احسان سماواتی، مدیرعامل شرکت فروشگاه اینترنتی ال شاپ تاکید بر لزوم استمرار توسعه‌ی پایدار در کسب وکار را دلیل این افتتاح اعلام و  اظهار کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است؛ لذا به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در محصولات و خدمات، رشد کمی را هم درگستره‌ی کاری خود داشته باشیم.

 

او مهمترین محور گام بعدی را گسترش محصولات و کالاهای ارزان و با کیفیت اعلام کرد و توضیح داد: فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال ال شاپ در آینده‌ی نزدیک با رونمایی از برنامه‌ها و پلن‌های بزرگ در زمینه‌ی تکنولوژی همه را غافلگیر خواهد کرد.

 

وی تاکیدکرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد، بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن درحوزه‌ی تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های اینترنتی داریم. ما بر اساس برنامه‌ی درازمدتی که از پیش تعریف شده در مسیر آن گام بر خواهیم داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت elshap.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال شاپ

فروشگاه اینترنتی ال شاپ با ارائه جدیدترین محصولات و کالاهای دنیای تکنولوژی در زمینه موبایل و کامپیوتر ، ارائه انواع لوازم جانبی با قیمت های کاملا رقابتی و ارائه ضمانت اصالت کالا در خدمت عموم مردم می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]