اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960810266437836

پیشنهاد ویژه در فروشگاه اینترنتی ال شاپ

عرضه و فروش شارژر همراه (پاوربانک)

کد: 13960810266437836

https://goo.gl/jEb4tq

، مشهد , (اخبار رسمی): ال شاپ، فعال عرصه‌ی دنیای تکنولوژی کشور، شارژر همراه (پاوربانک) را با امکان شارژ همراه دستگاه‌های موبایل و تبلت از چندی پیش به بازار مصرف عرضه کرد.

عرضه وفروش شارژر همراه ( پاوربانک )
فروش ویژه انواع شارژر همراه ( پاوربانک ) در فروشگاه اینترنتی ال شاپ

عرضه‌ی پاوربانک‌ در انواع مختلف و قیمت‌های مناسب در وب سایت فروشگاه اینترنتی ال شاپ بصورت جزئی برای مصرف کننده و عمده برای فروشندگان همکار شروع شد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی ال شاپ؛ از چندی پیش عرضه‌ی پاوربانک در سایت اینترنتی ال شاپ آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از پاوربانک‌ها هم اکنون امکان استفاده از مزایایی مانند نبود دغدغه در شارژر تلفن‌های همراه و دستگاه‌های قابل شارژ را دارند.

حمید رضوی مدیرفروش ال شاپ، با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: عرضه‌ی پاوربانک‌ها در انواع مختلف و قیمت‌های مناسب در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی ال شاپ  بصورت جزئی برای مصرف کننده و عمده برای فروشندگان همکار شروع شده‌ است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی ال شاپ به نشانی https://elshap.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال شاپ

فروشگاه اینترنتی ال شاپ با ارائه جدیدترین محصولات و کالاهای دنیای تکنولوژی در زمینه موبایل و کامپیوتر ، ارائه انواع لوازم جانبی با قیمت های کاملا رقابتی و ارائه ضمانت اصالت کالا در خدمت عموم مردم می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]