اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265557838

ثبت آگهی ملک در «ساکنین»

کد: 13960803265557838

https://goo.gl/QKgLJi

، تهران , (اخبار رسمی): اگر تاکنون در روزنامه آگهی داده باشید، خوب می‌دانید این کار دارای هزینه‌های بسیاری است؛ اما چیزی که شما می‌توانید در تبلیغات اینترنتی تجربه کنید، تبلیغ بسیار کم و البته نتیجه‌ای فوق العاده است.

به گزارش سایت ساکنین: برای دفعه‌ی سوم به دفاتر آگهی روزنامه مراجعه کرد. این بار هم قیمت را پایین آورده بود. شاید مشتری مورد نظر بلاخره به خانه‌اش بیاید و آن را معامله کند.
یک سالی می‌شود قصد فروش خانه اش را دارد و مدام بنگاه‌های معاملات ملکی را زیر پا می‌گذارد و سعی می‌کند با آگهی در روزنامه، خانه‌اش را بفروشد؛ اما چیزی که در این یک سال عایدش شده، فاکتورهای آگهی در روزنامه‌ است.
ناامید تر از قبل به خانه بازگشت و به این فکر می‌کرد که شاید تا آخر عمر این خانه بیخ ریشش می‌ماند و نمی‌تواند آن را بفروشد. خودتان را جای این همشهری بگذارید. فروش بدون دردسر خانه مخصوصاً اگر فروشنده عجله هم داشته باشد، آرزوی خیلی‌ها شده است. اما آیا این افراد تاکنون فکر کرده‌اند که شاید راه را اشتباه می‌روند و می‌توان از طریقی دیگر و البته به روزتر، خانه‌هایشان را به فروش برسانند؟ ما در این گزارش بهترین راه ثبت و درج اگهی ملک را به شما خواهیم گفت.

 

آگهی رایگان ملک

شاید این تیتر برایتان کمی عجیب باشد؛ اما باید بدانید در این روزها که هیچ چیز رایگان نیست، شما می‌توانید ملک خود را رایگان آگهی کنید و بسیار راحت تر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید ملک خود را به فروش برسانید.

 

ثبت آگهی فروش ملک

آگهی ملک در اینترنت علاوه بر آنچه گفته شد دارای مزایای متعددی است که برایتان می‌گوییم.

 

هزینه‌ی کم و نتیجه‌ی عالی

اگر تا کنون در روزنامه آگهی داده باشید خوب می‌دانید این کار دارای هزینه‌های بسیاری است . اما چیزی که شما می‌توانید در تبلیغات اینترنتی تجربه کنید، تبلیغ بسیار کم و البته نتیجه ای فوق العاده است. غالبا تبلیغات اینترنتی رایگان هستند مگر آن که تبلیغی ویژه ازسایت ساکنینطلب کنید که این تبلیغ ویژه نیز دارای هزینه ای کمتر از یک چهارم آن چیزی است که روزنامه‌ها طلب می‌کنند. بر همین اساس می‌توان گفت تبلیغات اینترنتی به نفع شما تمام می‌شود.

 

تعداد مخاطب

روزنامه‌ها در بخش‌های محدودی توزیع می‌شوند و مخاطبان محدود دارند. اما فضای اینترنت این گونه نیست. مخاطب شما در هر کجای دنیا که باشد می‌تواند با داشتن تنها یک گوشی موبایل، تبلیغ شما را ببیند که البته آن گوشی ، تبلت، کامپیوتر و... این روزها در هر خانه ای وجود دارد و اینترنت به راحتی قابل دسترسی است. پس مخاطب شما در اینترنت چندین و چند برابر روزنامه می‌شود از همین روی فروش خانه تان نیز راحتتر انجام می‌گیرد.

 

حفظ محیط زیست

روزانه چندین هزار درخت قطع می‌شوند تا ما روزنامه چاپ کنیم و در آن اگهی تبلیغاتی بدهیم و آخر سر هم آنها را دور بریزیم. اما آیا واقعا راه دیگری وجود ندارد؟ ما به راحتی می‌توانیم در برابر این آسیب ایستادگی کرده و تنها کافی است از مصرف بیش از حد کاغذ جلوگیری کنیم. یکی از راه‌های کمک به حفظ محیط زیست، تغییر شیوه نادرست زندگی است. کافی است فضای تبلیغیمان را تغییر دهیم و از این به بعد به جای روزنامه در اینترنتی تبلیغ کنیم که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌زند و هیچ درختی را قطع نمی‌کند.

 

پیام آخر

در انتها باید به شما بگوییم که بهترین سایت آگهی رایگان املاک ساکنین است که درج آگهی ملک در آن بسیار ساده و رایگان است و تنها زمانی که بخواهید آگهی ویژه‌ای داشته باشید، هزینه بسیار ناچیزی را از شما دریافت می‌کند و در ازای آن همراه شما خواهد بود تا ملک خود را بدون هیچ واسطه ای بفروشید. پس هر چه سریع‌تر دست به کار شوید و با مراجعه به سایت ساکنین ملک خود را برای تبلیغ عرضه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساکنین

ساکنین یک پایگاه اطلاع رسانی کاربر محور است . که نیاز کاربران را در زمینه خرید و یا اجاره بازار املاک و مستغلات بر طرف می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]