اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960926271847838

کردان شهری آزاد، آباد و آرام

کد: 13960926271847838

https://goo.gl/Ka3gGn

، تهران , (اخبار رسمی): کردان شهری است که به دلیل نزدیکی به تهران طرفداران بسیاری دارد و مردم تهران را به سمت خود کشانده است. برخی از این افراد با خرید ویلا ساکن دائمی آن شده‌اند و برخی دیگر آخر هفته‌ها را در آن شهر سپری می‌کنند.

کافی است سری به صفحات مجازی بزنید و نام کردان را جست و جو کنید. آنچه در پاسخ جست و جو شما نمایش داده می‌شود، ویلاهایی آزاد و طبیعتی بکر است. احتمالا شنیده‌اید که کردان به شهری تبدیل شده است که به دلیل آزادی‌های موجود، بسیار مورد توجه ثروتمندان تهرانی قرار گرفته است و برخی از تهرانی‌ها با خرید ویلا در کردان چندار، مکانی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی دست و پا می‌کنند تا با خیال راحت آخر هفته‌ها به کردان رفته و ساعاتی خوش و به دور از هر گونه مزاحمت را سپری کنند.

ممنوعیت‌های دست و پا گیر پایتخت

به هر حال پایتخت است و قوانینش. گاه اجازه‌ی مهمانی داده نمی‌شود، گاه حیوانات خانگی اجازه تردد در شهر ندارد و قوانین متعدد دیگری که شرایط را برای تفریحات شهری سخت کرده است. به همین دلیل بسیاری از مردم تهران ویلا، باغ و یا محلی را برای خود دست و پا می‌کنند تا هر گاه اراده کردند بتوانند از پایتخت رفته و ساغاتی خوش را سپری کنند. چه چیز بهتر از این که در نزدیکی تهران شهری با چنین امکاناتی وجود داشته باشد که علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و مکانات شهری، از آزادی‌های مدنی نیز برخوردار باشد و این امکان را به ساکنینش بدهد تا بدون دغدغه با آرامش زندگی کرده و لحظاتی خاطره انگیز را سپری کنند.

اگر نمی‌دانید کردان کجاست، بهتر است با ادامه‌ی گزارش همراه ما باشید تا هم این شهر را به شما معرفی کنیم و هم راهنمای خرید ویلا در کردان چندار را در اختیارتان قرار دهیم.

کردان چندار را بشناسید

کردان شهری تاریخی از بخش‌های چندار است که در ارتفاع 1350 متری واقع شده است. این شهر که از مجموعه شهرستان ساوجبلاغ به حساب می‌آید، در شمال خود جاده برغان و کوهسار را دارد و از جنوب همسایه اتوبان کرج - قزوین است. همچنین از شرق مجاور کرج بوده و غرب آن را زمین‌های سیف آباد تشکیل می‌دهد. شهر کردان در پانزده کیلومتری هشتگرد و بیست و دو کیلومتری شهر کرج قرار گرفته است و می‌توان با یک ساعت پانزده دقیقه از تهران به این شهر رفت.

مهاجرت معکوس

 بسیاری از مردم این روزها برای پیدا کردن کار از روستاها به شهرها و گاه از شهرهای کوچک به سمت کلان‌شهر‌هایی چون تهران مهاجرت می‌کنند. همین امر باعث شده است شهرهایی مانند تهران دچار ازدیاد جمعیت شده و شرایط نامناسبی برای زندگی داشته باشند. به همین دلیل برخی از مردم پایتخت نشین به شهرهای کوچک مهاجرت می‌کنند و یا برای تعطیلات هم که شده از شهر خارج می‌شوند.

هوای پاک و سالم، طبیعتی زیبا و بکر، سکوت و آرامش، عدم وجود ترافیک، ویلاهایی مدرن و لوکس و بسیاری از موارد دیگر همگی از جاذبه‌هایی است که منجر به علاقه مردم نسبت به شهر کردان شده است.

خرید ویلا در کردان

جهت خرید ویلا در کردان باید توجه داشته باشید این شهر دارای باغ ویلاهای متعددی است. به همین جهت نمی‌توان توقع داشت صد در صد ویلاهایی که در این شهر ساخته شده‌اند، از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار باشند. از همین رو اگر قصد خرید ویلا در کردان چندار را دارید باید به هنگام خرید نسبت به امکانات و شرایط ویلا حساسیت به خرج دهید. البته سایت ساکنین در این راه به کمک شما می‌آید و بهترین ویلاها‌ با مناسب‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهد.

از طرف دیگر باید بگوییم اگر فکر کرده‌اید قرار است در شهری ویلا بخرید که بافتی قدیمی‌ داشته و ویلاهایش کلنگی است، سخت در اشتباهید، زیرا این شهر خلاف باورتان شهری مدرن، لوکس و امروزی است که بیشتر ویلاهایش معماری مدرن و منحصر به فردی را دارا است. اکثر این ویلاها در باغ‌های بزرگی واقع شده‌اند و منظره‌ای بی نظیر را ایجاد کرده‌اند.

آب و هوا در کردان

کافی است تنها چند روز در تهران زندگی کرده باشید، آن وقت است که خوب درک می‌کنید که چرا برخی از ساکنین تهران به فکر مهاجرت به شهرهای دیگر افتاده‌اند. کردان نیز به دلیل آب و هوای مناسب یکی از مقصدهای مهاجرهایی است که زندگی در پایتخت را رها کرده و طبیعت را ترجیح داده‌اند. وجود باغ‌های گوناگون و دشت‌های پهناور، آب و هوایی فوق العاده به این شهر بخشیده‌اند، به همین منظور این شهر برای افرادی که به هر دلیل تصمیم به زندگی در هوایی پاک دارند، بسیار مناسب است.

قیمت ویلا در کردان چندار

اگر قصد خرید ویلا در کردان چندار را دارید، باید بگوییم قیمت ویلاهای این بخش بر اساس متراژ زمین، سن بنا، امکانات و متریال ساخت و... تعیین می‌شود . به همین منظور بهتر است برای آشنایی با قیمت ویلا در کردان و علاوه بر این که با قیمت ویلاها آشنا می‌شوید، عکس‌هایی از ویلاهای آگهی داده  شده را مشاهده کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید. در واقع باید بگوییم سایت ساکنین بانک اطلاعاتی املاک بوده و با هر بودجه‌ای می‌توانید بهترین‌ها را از این سایت پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساکنین

ساکنین یک پایگاه اطلاع رسانی کاربر محور است . که نیاز کاربران را در زمینه خرید و یا اجاره بازار املاک و مستغلات بر طرف می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان