اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265560011

دفتر مجازی «دفترشما» راه حل توسعه‌ی سریع استارتاپها و افزایش اشتغال

با پورتال آنلاین «دفترشما»، در پنج دقیقه خط ثابت تلفن تهران و منشی بگیرید

کد: 13960803265560011

https://goo.gl/gXtrix

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر شما، یک شرکت دانش بنیان و پیشرو در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات دفترکار مجازی و مرکز تماس آنلاین در ایران است، این شرکت با بیش از ده سال سابقه در تولید و توسعه‌ی نرم افزارهای جامع تحت وب؛ بعد از دو سال موفق به تولید و بهره‌گیری از اولین نرم افزار مرکز تماس آنلاین در کشور شده است.

با پورتال آنلاین «دفترشما»، در پنج دقیقه خط ثابت تلفن تهران و منشی بگیرید
با پورتال آنلاین «دفترشما»، در پنج دقیقه خط ثابت تلفن تهران و منشی بگیرید

با ثبت نام آنلاین در سایت دفترشما، شماره تلفن ثابت با سرشماره ۲ در تهران می‌گیرید و با خرید آنلاین این سرویس‌ها شما وظایف منشی را برون سپاری می‌کنید، منشی تماس‌هایتان را پاسخ می‌دهد و پیگیری می‌کند

 با علی دشتی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان «دفتر شما» درباره‌ی پرتال دفتر کار مجازی که توسط برنامه‌نویسان این مجموعه طراحی شده و همچنین برنامه‌های این استارتاپ برای توسعه خدمات خود، گفتگو کردیم.

این روزها اصطلاح «دفتر کار مجازی»  بسیار شنیده می‌شود، منظور از دفتر کار مجازی چیست و به چه چیزی اشاره دارد؟

دفتر کار مجازی مجموعه‌ی خدمات نوینی برای کسب و کارهاست که در ۲۰ سال اخیر در دنیا رواج پیدا کرده است. دفتر مجازی در ابتدا در پاسخ به نیاز کسب و کارها به استفاده فضای اداری و اشتراکی شکل گرفت و رفته رفته به تمامی خدمات اداری و شرکتی گسترش پیدا کرد. به نحوی که کسب و کار امروزی می‌تواند به راحتی بر روی ایده پردازی و توسعه‌ی کسب و کار خود متمرکز شود و اکثر خدمات دفتری را برون سپاری کند.
یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی کسب و کارها، پاسخگویی حرفه‌ای به تماس‌هایشان است که برای این منظور باید زیر بار هزینه‌های جاری، اجاره‌ی دفتر، استخدام و... بروند. خدمات «دفتر شما» در زمینه دفتر کار مجازی و در حوزه‌ی ارتباطی است. ما با ارائه‌ی سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی، توانسته‌ایم قدم مهمی در راستای توسعه و ایجاد زیر ساخت مناسب برای سهیم شدن در رشد اقتصادی ایران برداریم.


کمی بیشتر درباره دو سرویس منشی مجازی و تلفن گویا توضیح می‌دهید؟

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه‌ی امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.
این سرویس خدمات زیاد دیگری نیز با خود به همراه دارد، مانند فکس اینترنتی، صندوق صوتی، برنامه‌ریزی زمانی برای پخش پیام‌های گوناگون در ساعات مختلف روز، تعریف داخلی‌ها و شماره‌هایی که مایلید به آنها دایورت شود. همه‌ی این سرویس‌ها به صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است.
منشی مجازی دفترشما یک شخص واقعی است؛ در واقع او اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره‌ی دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند. 
منشی حرفه‌ای دفتر شما  با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده و در صورت لزوم تماس‌ها را به شما وصل می‌کند.
با سرویس منشی مجازی «دفتر شما»، هم از استخدام منشی بی نیاز می شوید و هم یک منشی حرفه‌ای و با تجربه خواهید داشت. بسته به نیاز خود بر حسب دقیقه از ماهی 69 هزار تومان به بالا می‌توانید صاحب منشی شوید.
در واقع با ثبت نام آنلاین در سایت دفترشما، شماره تلفن ثابت با سرشماره ۲ در تهران می‌گیرید و با خرید آنلاین این سرویس‌ها شما وظایف منشی را برون سپاری می‌کنید، منشی تماس‌هایتان را پاسخ می‌دهد و پیگیری می‌کند. همچنین می‌توانید مکالمات را ضبط کنید، گزارش تماس داشته باشید و فکس اینترنتی ارسال کنید.


چه کسانی متقاضیان خدمات «دفترشما» هستند و تا به حال چه مشتریانی داشتید؟

مشتریان اصلی خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما، از جمله تلفن گویا و منشی مجازی، استارتاپ‌ها، صاحبان کسب و کارهای کوچک، خانگی، شرکت‌های مستقر در شهرستان‌ها و موسساتی هستند که ساماندهی تماس‌ها و حضور در بازار پایتخت با کمترین هزینه، نیاز اساسی آنها است. در چند سال اخیر بیش از چند هزار مشتری فعال داشتیم که بسیاری از آن‌ها نزدیک 4 الی 5 سال است که به طور مستمر از خدمات ما استفاده می‌کنند.

 

 یکی از اهداف هر استارتاپی گسترش سریع در مدت زمانی کوتاه است، شما چه برنامه‌هایی برای  توسعه استارت آپ دفترشما دارید؟

در فاز اول دفترشما می‌خواهد با توجه به زیرساخت‌های ارتباطی موجود و نرم افزار مرکز تماس آنلاین که توسط برنامه نویسان خود این مجموعه طراحی شده است، هزینه‌های ارتباطی کسب و کار ها را تا حد امکان کاهش دهد و در فاز دوم این شرکت می‌خواهد به زیرساخت و پلتفرم آنلاین مرکز تماس در سطح کشور تبدیل شود به نحوی که اپراتورهای مرکز تماس از سراسر ایران بتوانند به تماس گیرندگان کسب و کارها پاسخگو باشند. در این فاز می‌توانیم فرصت‌های شغلی زیادی در سراسر کشور ایجاد کنیم.
در سطح جهانی مراکز تماس یک صنعت بسیار جا افتاده هستند و بسیاری از شرکت‌های غربی به علت هزینه‌های سنگین استخدام، مراکز تماس خود را به کشورهای آسیایی مثل هند و فلیپین می‌سپارند و دفترشما قصد دارد که بتواند با توجه به امکانات و تجربه‌ی خود بخش قابل توجهی از این سفارشات را به ایران آورده و ان‌شاءالله بتواند خدمات مرکز تماس بین المللی ارائه کند.

گفتید که برنامه نویسان دفتر شما یک نرم افزار مرکز تماس آنلاین طراحی کرده‌اند، کمی بیشتر توضیح می‌دهید، چه طور می‌توان از خدمات دفتر شما استفاده کرد؟

اخیرا از نرم افزار اختصاصی دفتر شما رونمایی شده است. با کمک این نرم افزار تحت وب همه‌ی کاربران می‌توانند، هر روز هفته و در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به وب‌سایت http://daftareshoma.com یکی از سرویس‌های منشی مجازی یا تلفن گویای دفتر شما را خریداری کنند و خودشان در بخش تنظیمات مشخص کنند که به چه چیزهایی نیاز دارند.
کاربر می‌تواند به صورت آنلاین مشخص کند که منشی چه چیزهایی بپرسد و چه اطلاعاتی بدهد، یا آوای انتظار و محتوای پیغام خوشامدگویی را تعین کند و اولویت‌های انتقال تماس‌ را تعریف کند.
پرتال آنلاین دفتر شما مزیت این شرکت نسبت به رقبای داخلی و خارجی است و منحصراً برای کاربران دفترشما طراحی شده است. امیدواریم با بازخوردهایی که از کاربران می‌گیریم هر روز بتوانیم خدمات خود را بهبود بخشیم.


ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]