اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960806265836585

طرح سامان دهی فروش بلیط اتوبوس اربعین

زائرین برای خرید بلیط اتوبوس جهت مراسم اربعین به پایانه ها مراجعه نکنند!

کد: 13960806265836585

https://goo.gl/LvYYx3

، تهران , (اخبار رسمی): جهت جلوگیری از هرج و مرج و مشکلات تهیه و خرید بلیط و ایجاد بازار سیاه قیمت در پایانه‌های مسافربری؛ تمهیدات لازم جهت تهیه و خرید بلیط اینترنتی و تلفنی با قیمت مصوب جهت مراسم اربعین آغاز شده است.

زائران با پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می‌توانند از ازدحام در روزهای نزدیک به اربعین اجتناب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تلفنی بلیط اتوبوس می‌توانید با شماره 02153826 تماس بگیرید.

به گزارش سفر ۷۲۴؛ زائران و علاقه‌مندان به سفرهای عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سامانه safar724.com نسبت به خرید بلیط اربعین از مبداء شهرها به مرزهای خروجی تعیین شده، مهران، خسروی، شلمچه و چزابه، ضمن تعیین تاریخ عزیمت خود، اقدام کنند. در صورت عدم وجود سرویس یا پر شدن ظرفیت ها، امکان پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس اربعین برای زائران فراهم شده است.

امسال با توجه به استقبال چشمگیر زائران اربعین حسینی، برنامه‌ریزی‌های کاملی جهت بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل کشوری صورت گرفته است.

با هماهنگی‌های صورت گرفته، امسال نظارت کاملی بر سیستم ناوگان حملو‌نقل مسافربری و همچنین قیمت بلیط اتوبوس‌های اربعین صورت می‌گیرد.

زائران با پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس که همه ساله از اوایل ماه محرم شروع می‌شود، می‌توانند از ازدحام در روزهای نزدیک به اربعین اجتناب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تلفنی بلیط اتوبوس می‌توانید با شماره 02153826 تماس بگیرید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفر724

سفر 724 سامانه ای است میان شما و شرکت‌های مسافربری تا فرآیند خرید و فروش بلیت اتوبوس را به ساده‌ترین شکل ممکن برساند. بررسی مداوم برترین دفترهای مسافربری و همکاری با شرکت هایی چون سیر و سفر، همسفر، میهن‌ نور، عدل، رویال سفر و... این بستر را فراهم کرده تا برای تمام مسیرهای داخلی و خارجی حق انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی خریداران قرار بگیرد. رزرو بلیت بدون نیاز به عضویت، امکان مشاهده نوع و قیمت اتوبوس و انتخاب موقعیت صندلی‌ها، بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه و دریافت شماره‌ی بلیت از طریق پیامک به تلفن همراه، اصلی‌ترین مزیت‌های سفر 724 هستند. تمام این خصوصیات در کنار پشتیبانی‌ صمیمی و روش های متنوع تهیه بلیط اتوبوس، ما را به بهترین، سریع‌ترین و امن ترین سایت برای خرید بلیت‌های اتوبوس تبدیل کرده است. سفر 724 از شما هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند و همیشه در تلاش است تا با جلب اعتماد شما از طریق ارائه بهترین سرویس‌ها، بستری را فراهم کند تا به راحتی و بدون سردرگمی بلیت مورد نیازتان را انتخاب و رزرو کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی