اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960807265996548

محصول جدید ایده ناک رونمایی شد

پی سوز رقیب ایرانی و تازه نفس بازار صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی

کد: 13960807265996548

https://goo.gl/5GS2q8

، بوشهر , (اخبار رسمی): محصول تازه ایده‌ناک با نام پی‌سوز (اپلیکیشن و سایت پی‌سوز) در پارس جنوبی رونمایی و به بازار عرضه شد.

پی سوز رقیب ایرانی و تازه نفس بازار صنعت، نفت، گاز، پتروشیمی و ...
پی سوز رقیب ایرانی و تازه نفس بازار صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی ایده ناک؛ مهر 96 پارس جنوبی میزبان رونمایی از پی سوز، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه فناوری اطلاعات  ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارتباط هدفمند پیمانکار با کارفرما را ارائه کند تا این خدمت تازه تعامل مستقیم را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پی سوز دارای محاسنی اعم از نزدیکی به بازار هدف نفت و گاز است و می‌تواند باعث دیده شدن شرکت‌های فعال در زمینه‌ی صنعت نفت و گاز در پارس جنوبی شود.

محمدظاهری، مدیرعامل ایده ناک تولید این محصول را نتیجه 14ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی، کد نویسی و توسعه این پلتفرم شامل سایت و اپلیکیشن پی‌سوز برای تولید این محصول از شهریور سال 95 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه‌ی این محصول به بازار را آبان ماه سال جاری اعلام و ادامه داد: با توسعه این پلتفرم که بر اساس توان بومی مهندسان مقیم در پارس جنوبی شکل گرفته است، امکان شفافیت و نزدیکی پروژه‌ها، نیازها و کارفرمایان با پیمانکاران حوزه‌های مختلف ایجاد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ناک

شرکت ساختارپردازان ایده ناک البرز با نام تجاری ایده ناک البرز، در دولاین تجاری کوتاه و بلند مدت در حوزه ساختارهای مجازی سازمان‌ها شکل گرفته است. در پروژه‌های کوتاه مدت، تمرکز ایده ناک بر روی ساخت اپلیکیشن‌های ساختار سازمانی است که برای معرفی سازمان‌ها، نظام پیشنهادات، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و ... تعریف شده و توسعه می یابد. پروژه های بلند مدت این مجموعه شامل دو استارت آپ حوزه فناوری اطلاعات است که با توجه به ناب بودن ایده‌ها و پتانسیل‌های بالای توسعه‌ای در این دو ایده، کسب و کار موفقی را در این حوزه می‌توان انتظار داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]