اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960808266166830

امکان بازدید از نمایشگاه در هر نقطه و زمان

تجربه بازدید مجازی از نمایشگاه رنگ و رزین برای اولین بار در ایران

کد: 13960808266166830

https://goo.gl/DE8mGr

، تهران , (اخبار رسمی): myChem امسال توانست با استفاده از زیرساخت بانک اطلاعاتی خود پروژه myChem App را اجرایی کند. با توجه به ثبت بیش از ۷۷۰۰ ماده از ۱۳۰ شرکت، این بستر فراهم شد که سرویس نمایشگاه مجازی در myChem App ارائه شود. این سرویس برای اولین بار در ۱۷امین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی در دسترس عموم قرار گرفت.

برای اولین بار در ایران – تجربه بازدید مجازی از نمایشگاه رنگ و رزین
سرویس نمایشگاه مجازی در myChem App امکان بازدید از نمایشگاه در هر نقطه و زمان

myChem App با پوشش‌دهی اطلاعات محصولات (کتاب نمایشگاه و...) و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امکان بازدید مجازی از نمایشگاه را فراهم می سازد.

به گزارش مای کم؛ سال‌هاست که نمایشگاه رنگ و رزین به عنوان مهم‌ترین رویداد رنگ، پوشش، رزین و کامپوزیت ایران جایگاه خود را تثبیت کرده است. جایگاهی که رشد سالیانه‌ی مخاطبان داخلی و خارجی نشان از اهمیت آن نه تنها در کشور بلکه در منطقه دارد و از این رو لوگوی طراحی شده بسیار مفهومی‌و به‌جابه نظر می‌رسد. امسال نیز نمایشگاه هرچند زودتر اما با قوت و با حضور شرکت­‌های بزرگ داخلی و خارجی برگزار شد تا علاقه‌مندان از آخرین دستاوردهای این حوزه آگاه شوند.

غالب مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های ایران به نسبت هزینه و وقتی که صرف کرده‌اند بازخورد مناسب را نداشته و ناراضی‌اند؛ زیرا هنوز بافت سنتی بر فضای نمایشگاه حاکم است و فقط غرفه‌سازی‌ها بسیار زیباتر شده است؛ ولی از جهت علم نمایشگاهی، متاسفانه پیشرفت چندانی حاصل نشده و هماهنگی با نمایشگاه‌های مشابه خارجی وجود ندارد.

سرویس myChem App  برای اولین‌بار در هفدهمین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و صنعت آبکاری با حمایت شرکت ایوانیک ایران Evonik Industries در دسترس عموم قرار گرفت. هم‌زمان با ارائه‌ی این سرویس بخش محصولات myChem هم فعال شد تا امکان برقراری زنجیره صنایع شیمیایی تسهیل شود.

مهم‌ترین کارکرد این App در حین برگزاری نمایشگاه ارائه‌ی یک طرح و برنامه‌ی مشخص برای بازدیدکنندگان قبل از حضور فیزیکی در نمایشگاه است. برای مثال صنعت‌گری که در حوزه کفپوش‌های اپوکسی فعالیت دارد به راحتی می‌تواند با استفاده از فیلتر‌های هوشمند App شرکت‌هایی که در حوزه‌ی رزین اپوکسی فعالیت دارند را جستجو کند و هنگام حضور در نمایشگاه به راحتی از روی نقشه جانمایی سالن‌های نمایشگاه، سالن و غرفه‌ی مربوط را بیابد.

اما اصلی‌ترین کارکرد این App بعد از برگزاری است که می‌تواند با قابلیت‌های ویژه خود امکان بازدید از نمایشگاه در هر نقطه و زمان را فراهم سازد.

 

سرویس نمایشگاه مجازی در myChem App

امکان بازدید از نمایشگاه در هر نقطه و زمان

حضور در محیط نمایشگاهی برای بسیاری از اشخاص از نقاط مختلف مرزهای داخلی و بین المللی در یک بازه زمانی مشخص ممکننیست. myChem App با پوشش‌دهی اطلاعات محصولات و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، امکان بازدید مجازی از نمایشگاه را فراهم می‌سازد. اطلاعاتی مانند کتاب نمایشگاه، اطلاعات محصولات و شرکت‌ها در دسترس شماست؛ ولی با امکاناتی بسیار بیشتر…

 

امکانات myChem App

  • جستجوی ساده و سریع‌تر با استفاده از ابزار فیلترهای هوشمند در حوزه‌ی ماهیت شیمیایی، کاربرد در صنایع و … و همچنین ابزار مرتب‌سازی بر مبنای نام محصول، پربازدیدترین محصولات و محصولات جدید
  • معرفی محصولات با ارائه‌ی اطلاعات فنی دقیق: ارائه داده‌های فنی در ۷ دسته خواص ظاهری، فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی، حرارتی، نوری و الکتریکی
  • معرفی شرکت‌ها؛ معرفی کلی، اطلاعات تماس، امکان ورق زدن دیجیتال بروشورهای ارائه شده، نمایش ویدئو رسانه و …
  • امکان ارسال انواع درخواست در خصوص یک محصول به صورت مستقیم به شرکت‌های تامین کننده و پیگیری توسط کارشناس مربوط:  انواع درخواست‌های مشاوره و اطلاعات فنی، درخواست نمونه، درخواست قیمت، درخواست خرید و پیش فاکتور
  • اطلاع رسانی در خصوص اخبار ویژه نمایشگاه مانند ارائه‌ی محصول جدید و …
  • ارائه به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و روسی در راستای توسعه بازارهای شرکت‌ها در سطح منطقه غرب آسیا

 

ویژگی‌های myChem App

  • سرعت بالای اجرا اپلیکیشن – بهینه سازی بسته‌های تبادل اطلاعات و اجرای اپلیکیشن حتی با اینترنت کند
  • محیط کاربری آسان و جذاب – محیط کاربری ساده، یکپارچه، کادر جستجوی سریع و محیط گرافیکی جذاب
  • امنیت – اتصال امن و رمزنگاری بسته‌های اطلاعاتی با استفاده از پروتکل Https
  • نقشه جانمایی – سالن‌ها و غرفه‌های نمایشگاه را از روی نقشه به راحتی بیابید!

تاکنون شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و بازدید کنندگان استقبال خوبی از myChem App کرده‌اند. از همه‌ی متخصصین و کارشناسان امر صمیمانه تقاضا داریم تا با نظرات و پیشنهادات خود ما را بهره‌مند سازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای کم

سامانه myChem مفتخر است تا بزرگترین و جامع ترین بانک اطلاعات مواد اولیه صنایع شیمیایی کشور را با هدف سهولت در انتخاب و ارائه اطلاعات فنی دقیق مواد قابل تامین در کشور، به متقاضیان ایجاد کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]