اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960811266487085

آغاز به کار خط تولید تیشرت محرم در پارس تینا

کد: 13960811266487085

https://goo.gl/z7CQJJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیریت روابط عمومی فروشگاه اینترنتی پارس تینا، خبر آغاز به کار خط تولید انبوه تیشرت محرم در سال 1396 با طرح‌های اختصاصی را اعلام کرد. وی معتقد است، این طرح در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در میان قشر جوان اجرا شده است.

آغاز به کار خط تولید تی شرت محرم در پارس تینا
تی شرت محرم فروشگاه پارس تینا

پارس تینا خط تولید تیشرت محرم را در سال 96 راه اندازی کرد

بخش زیادی از لباس‌های موجود در بازار ایران توسط تولیدکنندگان کشورهای خارجی نظیر چین و ترکیه تامین می‌شود. گستره‌ی ارائه‌ی این محصولات به گونه‌ای افزایش یافته است که ما شاهد حضور این تولیدکنندگان در عرصه تولید و عرضه لباس‌های مذهبی در کشور نیز هستیم. لباس‌هایی که علی‌رغم توان تولید در داخل کشور، تنها با هدف اقتصادی وارد بازار ایران می‌شوند.

در راستای اشاعه‌ی فرهنگ تولید و مصرف محصولات ایرانی، مجموعه‌ی پارس تینا اقدام به راه‌اندازی خط تولید تیشرت محرم کرده است. پارچه‌ی به کار رفته در تولید تیشرت‌ها از الیاف مرغوب تولیدکنندگان ایرانی است. این امر علاوه بر ارائه‌ی محصول ایرانی با هدف حمایت از تولید ملی صورت گرفته است.

با توجه به ورود طرح‌های نامتعارف بر روی تیشرت‌های محرم و سوء استفاده از عدم آگاهی مصرف کننده و در راستای مقابله با این موضوع، پارس تینا سعی کرده است تا طرح‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی‌ و سیلقه مصرف کننده داخلی در سنین مختلف ارائه کند.

به منظور دسترسی و خرید آسان، این محصولات در وب سایت فروشگاه اینترنتی پارس تینا زیر قرار گرفته‌اند. همچنین پارس تینا آمادگی همکاری با سایر هیأت‌های مذهبی و ارگان‌ها برای تامین لباس مذهبی را دارد.

https://parstina.com/fashion/tshirt/tshirtmoharam

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس تینا

فروشگاه اینترنتی پارس تینا با هدف ارائه برترین محصولات و خدمات در فضای مجازی جهت آسایش و افزایش قدرت خرید مشتریان پایه گذاری شده است. هدف ما ایجاد فروشگاهی در جهت تامین کلیه نیازهای مشتریان همراه با محصولاتی متنوع ، با کیفیت و قیمتی مناسب در کمترین زمان ممکن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]