اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960816267135904

دستگاه بیسیم غیر مجاز

کد: 13960816267135904

https://goo.gl/P6Arnz

، تهران , (اخبار رسمی): بیسیم وسیله ارتباطی است که بدون نیاز به سیم‌کارت و فقط با امواج رادیویی کار می‌کند. در هر کشوری، برخی از بیسیم‌ها مجاز و برخی غیر مجاز هستند. تفاوت بیسیم مجاز و غیر مجاز در هم فرکانس بودن آن‌ها است.

دستگاه بیسیم غیر مجاز
دستگاه بیسیم غیر مجاز

به گزارش ایده برتر پارسیان؛ برخی از نهاد‌های امنیتی مانند نیروی انتظامی نیاز دارند که در خطوطی امن و فرکانسی مجزا با هم در ارتباط باشند. همچنین مشاغل حساسی همچون آتش نشانی یا آمبولانس‌ها نیز نیازمند خطوطی بدون نویز هستند و نباید اختلالی در ارتباط آنها ایجاد شود، در غیر این صورت مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد. بنابراین خرید بیسیم مجاز، بسیار با اهمیت بوده و در غیر اینصورت، ممکن است پیگرد قانونی داشته باشد. پس اگر از علاقه‌مندان به خرید هستید، حتما از محل‌های مجاز بیسیم مورد نیاز خود را تهیه کرده و با خیالی آسوده استفاده کنید.

دستگاه بیسیم غیر مجاز

معمولا بیسیم‌های مجاز، برد کوتاه‌تری دارند و کاربرد آنها در معادن، تونل‌ها، جاده سازی، کارهای عمرانی است. البته اگر از دوست داران هیجان و گردش‌گردی در طبیعت نیز باشید، خرید بیسیم مجاز ارزان کمک بسزایی در بهتر یافتن دوستان خود دارد. به هر حال هنگامی که در طبیعت هستید، در بسیاری از مکان‌های خارج جاده‌ای، تلفن کاربردی ندارد و تنها با خرید بیسیم مجاز تمامی مشکلات و دغدغه شما مرتفع می‌شود. اگر بخواهیم از فرآیند ارتباطی بیسیم نیز بگوییم، باید اشاره کنیم که بیسیم همانند تلفن ارتباط همزمان دو طرفه ندارد و در واقع به واکی‌تاکی معروف است. البته باید گفت که دستگاه بیسیم غیرمجاز معمولا در فروشگاه‌های معتبر یافت نمی‌شود و بصورت غیرقانونی خرید و فروش می‌شود. بیسیم غیرمجاز فرکانس بالاتری داشته و موجب اختلال در تماس‌های امنیتی و مهم کشور می‌شود. بنابراین، سعی کنید که به دنبال این موارد مشکل‌ساز نباشید و با مراجعه به مراکز فروش بیسیم مجاز، با مجوز آن را تهیه کنید. در غیر این صورت ممکن است عواقب ناخوشایندی در انتظار شما باشد و کار شما مختل می‌شود و تحت پیگیر قضایی قرار خواهید گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]