اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960817267417913

بی کیز رقیبی تازه نفس در بازکردن درب با تلفن همراه ارایه کرد

فروش درب باز کن هوشمند از نیمه‌ی آبان‌ماه آغاز شد

کد: 13960817267417913

https://goo.gl/MaExZf

، (اخبار رسمی): تولید کننده و خدمات دهنده‌ی ‌فعال عرصه‌ی بازکردن درب با تلفن همراه در کشور، عرضه‌ی درب بازکن هوشمند بلوتوثی با امکان نصب آسان روی تمامی درب‌های اتوماتیک‌، کرکره، پارکینگ، راه‌بندها و آیفون‌های صوتی و تصویری را آغاز کرد.

آغاز عرضهوفروش درب باز کن هوشمند از1396/08/15
درب بازکن هوشمند بلوتوثی

گوشی خود را به دسته کلید تبدیل کنید و با آن درب را باز کنید! دیگر لازم نیست چندین کلید و ریموت همراه داشته باشید و نگران گم کردن آنها باشید و یا هربار برای ساختن کلید جدید هزینه‌‌ی زیادی بپردازید

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی بی کیز؛ از نیمه‌ی آبان‌ماه ۱۳۹۶ عرضه درب بازکن هوشمنددر www.bkeys.ir آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از درب بازکن‌های هوشمند، هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون کنترل تمامی انواع درب با تلفن همراه را دارند.

مسلم عبدالهی، مدیرعامل بی کیز با اشاره به مزیت‌های این محصول و خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه ۶ ماه تلاش بوده است. آغاز فعالیت برای تولید این محصول ابتدای سال جاری بود و هم اکنون  درب باز کن هوشمند  وارد بازار شده است.

وی در ادامه افزود: با درب بازکن‌های بی کیز گوشی خود را به دسته کلید خود تبدیل کنید و به وسیله‌ی آن درب را باز کنید! دیگر لازم نیست چندین کلید و ریموت همراه داشته باشید  و نگران گم کردن آنها شوید و یا هربار برای ساختن کلید جدید یا تعویض قفل‌ها هزینه‌ زیادی بپردازید. همچنین طی قرارداد بی کیز با بیمه‌ی ایران تمام محل‌های استفاده کننده از بی کیز بیمه نامه دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بی کیز به نشانی www.bkeys.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بی کیز

بی کیز (bkeys )اولین و تنها تولید کننده درب بازکن های هوشمند بلوتوثی عضو انجمن مخترعین کشور و تاییده از سازمان پژوهش ها این افتخار را دارد با داشتن تیمی مجرب و متخصص و جوان برای هوشمند سازی اماکن مسکونی و تجاری ، هتل ها و ... جهت سهولت و راحتی هم وطنان عزیز گامی بردارد. این شروع فعالیت در زمینه خانه های هوشمند به سبک بی کیزمی باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]