اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961109279137913

تلفن همراه جایگزین ریموت کنترل

تلفن همراه جایگزین ریموت کنترل و کلید

کد: 13961109279137913

https://goo.gl/W75MKc

، (اخبار رسمی): تلفن همراه را جایگزین کلید و ریموت کنید. بی کیز قابل نصب روی انواع درب کرکره اتوماتیک و آیفون‌های صوتی وتصویری است و به راحتی می‌توانید تعداد بی‌نهایت کلید و ریموت را به گوشی همراه خود آورید و با امنیت بسیار قوی درب‌ها را باز و بسته کنید. این کار با استفاده از درب بازکن‌های بی‌کیز امکان پذیر است.

تلفن همراه جایگزین ریموت کنترل و کلید
با تلفن همراه درب باز کن- درب بازکن هوشمند -باز کردن درب با تلفن همراه برای تعداد بی نهایت کاربر

دیگر نگران فراموشی یا گم کردن کلیدها و ریموت‌های خود نباشید با بی‌کیز به راحتی و رایگان با تلفن همراه خود درب‌ها را باز و بسته کنید

بی‌کیز درب باز کن هوشمند بلوتوثی است که قابلیت نصب بروی انواع درب‌های برقی را دارا است؛ بی کیز یک نرم افزار اختصاصی با نام دسته کلید من دارد که قابل دانلود در کافه بازار و سیبچه است. با استفاده از نرم افزار و دستگاه شما می‌توانید از شر ریموت‌ها و کلید‌های خود و استرس فراموشی یا گم کردن آنها خلاص شوید.

بی کیز می‌تواند تعداد بی‌نهایت کاربر را پشتیبانی کند. به عنوان مثال درب پارکینگ مجتمع مسکونی که شامل 10 واحد است  را در نظر داشته باشید. هر واحد به تعداد 3 نفر به طور میانگین اعضای آن واحد باشند که جمع آنها می‌شود 3 نفر یعنی تعداد 30 ریموت که هم هزینه خرید ریموت‌ها و استهلاک آنها در یک سال را بررسی کنیم. هزینه‌ها تقریبا ده برابر یک دستگاه بی کیز است.

بی کیز امنیت دو مرحله‌ای بسیار قوی دارد.

تکنلوژی استفاده شده در بی کیز بلوتوث است که با تقویت برد بلوتوث امکان ارتباط با دستگاه تا 30 متر است .

استفاده از بی کیز برای همه رایگان بوده و هیچ هزینه‌ی اضافی نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بی کیز

بی کیز (bkeys )اولین و تنها تولید کننده درب بازکن های هوشمند بلوتوثی عضو انجمن مخترعین کشور و تاییده از سازمان پژوهش ها این افتخار را دارد با داشتن تیمی مجرب و متخصص و جوان برای هوشمند سازی اماکن مسکونی و تجاری ، هتل ها و ... جهت سهولت و راحتی هم وطنان عزیز گامی بردارد. این شروع فعالیت در زمینه خانه های هوشمند به سبک بی کیزمی باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان