اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960818267467864

سفر ارزان به اروپا، از رویا تا واقعیت

بررسی تبلیغات آژانس های مسافرتی

کد: 13960818267467864

https://goo.gl/p52Mja

، (اخبار رسمی): وعده‌های آژانس‌های مجاز و غیر مجازی که در شبکه‌های مجازی اقدام به تبلیغات در مورد تورهای خارجی و اروپا می‌کنند و با قیمت ‌های به ظاهر ارزان همه جای فضای مجازی را اشغال کرده‌اند؛ چقدر واقعیت دارد و چگونه می‌توان آنها راستی آزمایی کرد؟

قطعا می‌توان با قیمت مناسب حتی به مقاصد گرانی مانند اروپای غربی هم مسافرت کرد؛ ولی بعضی از قیمت‌های ارائه شده در تبلیغات موجود در روزنامه‌ها و فضای مجازی بسیار دور از واقعیت هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از میهن آی تی؛ به احتمال زیاد شما هم در سایت‌های مختلف مانند سایت‌های خبری، سایت‌های سرگرمی و... و البته کانال‌های تلگرامی با تبلیغات شرکت‌های مسافرتی زیادی برخورد کرده‌اید. برخی از این تبلیغات بسیار جذاب به نظر می‌رسند و البته مهم‌ترین عامل جذابیت و جلب توجه قیمت پایین آنها است. بعضی از این قیمت‌ها به قدری پایین هستند که اگر بخواهیم با این مبلغ به کیش یا مشهد سفر کنید، عملا هزینه‌ی بیشتری خواهیم داشت. ولی آیا این تبلیغات واقعی هستند؟ آیا راهی برای راستی آزمایی این تبلیغات وجود دارد؟ آیا اصلا در کشور ما منعی برای تبلیغات فریبنده و دروغ وجود دارد؟ در عمل وقتی روزنامه‌ها و سایت‌های خبری اقدام به انتشار تبلیغات فریبنده‌ای می‌کنند و منعی هم برای آنها وجود ندارد، باید خودمان بتوانیم میزان درستی یا نادرستی آن را تشخیص دهیم.

اما چرا قیمت این تورها تا این حد پایین است؟ در حقیقت تورهای خارجی دو نوع هزینه دارند. هزینه‌ی ریالی و هزینه‌ی ارزی که در تبلیغات اکثرا فقط  هزینه‌های ریالی آورده می‌شود و اشاره‌ای به هزینه‌های ارزی نمی‌شود. اینگونه است که قیمت‌های مطرح شده از طرف این آژانس‌های تبلیغاتی تا این حد کم است.

در این زمینه و برای اطلاع کامل از تعرفه‌های تور اروپا، تور فرانسه، تور ایتالیا، تور آلمان، تور یونان و... تنها کافیست تا با برخی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی این خدمات تماس بگیرید تا قیمت واقعی را متوجه شوید و در دام دروغ‌های برخی آژانس‌های مسافرتی اسیر نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میهن آی تی

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]