اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960819267587921

اندرویدینا؛ مرجع اندروید پارسی

کد: 13960819267587921

https://goo.gl/jFeFfY

، تهران , (اخبار رسمی): به دنبال گسترش اندروید در میان کاربران ایرانی و تمایل کاربران موبایل به اپلیکیشن‌های قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر، سایت اندرویدینا.نت در سال 1390 به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های اندروید (Android) در ایران پا به عرصه گذاشت تا از این بازار سهمی داشته باشد و پابه‌پای گوگل‌پلی و مارکت‌های جهانی پیش رود.

اندرویدینا؛ مرجع اندروید پارسی
اندرویدینا؛ مرجع اندروید پارسی

وب سایت اندرویدینا یکی از برترین مراجع آموزشی نقد و بررسی و همچنین دانلود برنامه و بازی‌های اندرویدی است

سایت  اندرویدینا.نت یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها با محتوای اندرویدی است که با فراهم‌سازی بستری کاملا کاربرپسند قصد دارد همه‌ی کاربرانی که در جستجوی نرم افزار و برنامه‌ی اندرویدی یا بازی (گیم) اندروید و... هستند را یاری رساند. به احتمال بسیار زیاد پس از تهیه‌ی یک گوشی یا تبلت اندرویدی، یکی از دغدغه‌های کاربران پیدا کردن برنامه‌ و  بازی اندروید مطابق با نیاز و علاقه‌ی آن‌ها و البته متناسب با کشش دستگاه‌ است.

ویژگی که سایت اندرویدینا را از سایر سایت‌های اندرویدی دیگر متمایز می‌کنند، این است که اندرویدینا در کنار داشتن آرشیو عظیم بازی‌ها و برنامه‌های اندروید (بیش از 7000 بازی و برنامه)، جستجوگر پیشرفتهای دارد که بدون صرف وقت اضافی می توانید هر چیزی را به سادگی و در دست‌‌بندی‌های مشخص و راحت‌تر بیابید و دانلود کنید.

وب‌سایت اندرویدینا که یکی از برترین مراجع آموزشی نقد و بررسی و همچنین دانلود برنامه و بازی‌های اندرویدی است، به تازگی نسخه‌ی جدید پوسته‌ی خود را ارائه کرده است و هم‌زمان با آن از صفحه‌ی جستجوی پیشرفته‌ی اپلیکیشن و بازی‌های اندرویدی خود نیز رونمایی کرده است.

این جستجوگر با ارائه‌ی بیش از ۱۰ پارامتر مختلف به شما در پیدا کردن موارد زیر یا ترکیبی از آن‌ها کمک می‌کند:

  •     یافتن بازی‌ها و برنامه‌های متناسب با نسخه‌ی اندروید گوشی شما؛
  •     پیدا کردن برترین اپلیکیشن و بازی‌ها بر اساس امتیاز کاربران یا امتیاز گوگل‌پلی؛
  •     دسترسی به بازی‌های مورد علاقه در دسته‌ی خاص و نیازمند اینترنت و فایل دیتا (یا عدم نیاز به آنها)؛
  •     مرتب سازی اپلیکیشن‌ها و گیم‌ها بر اساس امتیازدهی یا بازدید یا تاریخ به‌روزرسانی؛
  •     یافتن اپلیکیشن‌های نیازمند روت (یا عدم نیاز به روت)؛
  •     و...

در سایت اندرویدینا به راحتی می‌توانید جدید‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های اندروید  از جمله  بازی‌های دیتادار و بازی‌های ورزشی، اکشن، جنگی، مسابقه‌ای، استراتژیک و آنلاین با کیفیت اچ‌دی(hd) از گذشته تا امروز که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده‌اند را دانلود کنید . همچنین می‌توانید نرم‌افزار‌ها و بازی‌های اندروید جدید و... که پولی هستند را  به سادگی و  با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید.

اندرویدینا بستری را فراهم ساخته است که در آن کاربران به سادگی می توانند از بخش‌های مختلف سایت مانند بخش‌های  دانلود بازی اندروید و  دانلود برنامه‌ی اندروید  و ... را در دسته‌بندی‌های کامل و مشخصی مشاهده کند.

شما می‌توانید هم اکنون لیست انبوهی از بهترین‌های پلی استور را در کمترین زمان و با بالاترین سرعت از اندرویدینا دریافت کنید. در اندرویدینا امکان دانلود تلگرام- Telegram رسمی و غیررسمی (دانلود موبوگرام)،   دانلود اینستاگرام  instagram اصلی و هم چنین اینستاگرام پلاس و پیشرفته،  توییتر اندروید و فیسبوک اندروید  وجود دارد.

با اندرویدینا بروز ترین باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اندرویدینا

از سال 90 به طور حرفه ای در زمینه معرفی برنامه و بازی های سیستم عامل اندروید شروع به فعالیت کردیم که به لطف خداوند و شما سروران و کاربران گرامی توانستیم به یکی از بزرگترین و بروزترین وب سایت های اندرویدی پارسی زبان در ایران تبدیل شویم. منتظر بخش های جدید اندرویدینا در سال 96 باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]