اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961103278037921

محبوب ترین پیام رسان های دنیا چه تعداد کاربر دارد؟

کد: 13961103278037921

https://goo.gl/kc9rFd

، تهران , (اخبار رسمی): طبق آخرین آمار بدست آمده از سایت های آمارگیری نرم افزارها، از لحاظ تعداد کاربران، اپلیکیشن واتس اپ توانسته بیشترین تعداد کاربران را بدست آورده و عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام رسان دنیا را از آن خود کند. این پیام رسان محبوب در کل دنیا توانسته بیش از یک میلیارد کاربر جذب کند (تلگرام کجاست؟)

محبوب ترین پیام رسان های دنیا چه تعداد کاربر دارد؟
محبوب ترین پیام رسان های دنیا چه تعداد کاربر دارد؟

با توجه به اینکه امروزه شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک و توییتر رقبای جدی چون پیام رسان‌ها را در کنار خود میبینند، آمار و اطلاعاتی را در این زمینه برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

طبق آخرین آمارها اپلیکیشن واتس اپ در کل دنیا توانسته است بیش از یک میلیارد کاربر جذب کند و از هر هفت نفر تقریبا یک نفر این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کرده است. در ادامه به بررسی بهترین و محبوب‌ترین پیام رسان دنیا پرداخته و تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

محبوب‌ترین پیام رسان دنیا

محبوب‌ترین پیام رسان‌های دنیا بر اساس تعداد کاربران ماهیانه این برنامه‌ها انتخاب می‌‌شود. باید توجه داشته باشید که این عنوان ربطی به چگونگی کیفیت و یا امنیت برنامه پیام رسانی نداشته و تنها تعداد زیاد کاربران دلیلی بر برتر بودن آن‌ها محسوب نمی‌شود.

واتس اپ ( واتس اپ، محبو‌ ترین پیام رسان دنیا با بیش از یک میلیارد کاربر فعال)

همانطور که اشاره شد، برنامه واتس اپ در ماه اخیر طبق آمار سایت Statista.com توانسته با حدود یک میلیارد کاربر در ماه جایگاه محبوب‌ترین اپلیکشین پیام رسانی دنیا را از آن خود کند. این برنامه مسنجر علاوه بر قابلیت‌های ساده و پیشرفته پیام رسانی قادر است تماس صوتی و ویدئویی برقرار کند. واتس اپ از سرعت بسیار بالای پیام رسانی برخوردار بوده و می‌تواند حتی در مناطقی که از سرعت اینترنت کندی نیز برخوردارند به راحتی کار کند. همین دلایل باعث شده که این برنامه پیام رسانی به عنوان محبوب‌ترین پیام رسان دنیا شناخته شود.

فیسبوک مسنجر (فیسبوک مسنجر حدود یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد)

تعداد بسیار زیاد کاربران فیسبوک باعث شده است که به همین طریق تعداد کاربران اپلیکیشن پیام رسانی آن نیز، یعنی فیسبوک مسنجر، بسیار زیاد باشد. این اپلیکیشن کاربردی و پیام‌رسان در ماه گذشته بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشته است و توانسته عنوان دوم محبوب‌ترین پیام رسان‌های دنیا را از آن خود کند. اما فیسبوک مسنجر به دلیل مسائل فیلترینگ، در کشور ما به راحتی قابل استفاده نیست.

مسنجر QQ mobile

این پیام رسان در ایران طرفداران زیادی نداشته و آنچنان شناخته شده نیست؛ اما باید بدانید که این برنامه پیام رسانی در جهان بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و توانسته عنوان سوم محبوب‌ترین پیام رسان دنیا را در اختیار خود بگیرد. قابلیت‌های این برنامه همانند اکثر برنامه‌های پیام رسانی بوده و چیز اضافه‌تری از آن‌ها ندارد. اما مهم‌ترین مزیت این برنامه این مورد است که  با استفاده از دیکشنری داخلی این برنامه شما می‌توانید با بیش از 80 زبان مختلف در دنیا ارتباط برقرار کرده و به راحتی با آن‌ها چت کنید.

برنامه وی چت (پیام رسان چینی وی چت بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد)

یکی دیگر از برنامه‌های پیام رسانی که طرفداران بسیاری در سطح دنیا دارد، برنامه پیام رسانی وی چت است. البته این موضوع را نیز نباید فراموش کنید که این برنامه یک برنامه بومی‌چین محسوب شده و از آن جا که در چین دارای محبوبیت ویژه‌ای است همین عامل سبب شده که جمعیت بسیار زیاد چین به این اپلیکیشن روی بیاورند و باعث افزایش تعداد کاربران آن باشند.

برنامه اسکایپ

اسکایپ یکی دیگر از برنامه‌های پیام رسانی و مسنجر در سطح دنیاست که توانسته به طور ماهیانه بیش از 300 میلیون کاربر فعال به خود جذب کند. اسکایپ یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های پیام رسان بوده که شهرت اصلی خود را مدیون برقراری تماس تصویری با کیفیت و ارزان و سریع است. این برنامه با قابلیت تماس تصویری خود از طریق اینترنت به شهرت رسید و توانست کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند.

جایگاه تلگرام در لیست محبوب‌ترین پیام رسان‌های دنیا کجاست؟

اما تلگرام که محبوب‌ترین پیام رسان در کشور ما است و بیش از 45 میلیون کاربر فعال در داخل کشور دارد در این لیست از چه جایگاهی برخوردار است؟ باید گفت با وجود این که تلگرام در ایران طرفداران بسیاری دارد؛ اما در دنیا چندان نتوانسته کاربران زیادی به خود جذب کند با حدود 100 میلیون کاربر فعال ماهانه توانسته به جایگاه دهم لیست محبوب‌ترین پیام رسان دنیا دست پیدا کند. اما باید بدانید که با توجه به تعداد بسیار زیاد اپلیکیشن‌های پیام رسانی، جایگاه دهم دنیا بسیار عالی بوده و این پیام رسان قدرتمند هنوز بسیار جای رشد دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اندرویدینا

از سال 90 به طور حرفه ای در زمینه معرفی برنامه و بازی های سیستم عامل اندروید شروع به فعالیت کردیم که به لطف خداوند و شما سروران و کاربران گرامی توانستیم به یکی از بزرگترین و بروزترین وب سایت های اندرویدی پارسی زبان در ایران تبدیل شویم. منتظر بخش های جدید اندرویدینا در سال 96 باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]