اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960820267777846

یونکس، اولین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در ایران

اول تجهیزات ایمنی، بعد کار!

کد: 13960820267777846

https://goo.gl/ztR92F

، تهران , (اخبار رسمی): زمانی که این تیتر را می‌خوانید، همان جمله‌ی تکراری «اول ایمنی بعد کار» که در تمامی محیط‌های کاری، به‌ویژه اماکن پرخطر نصب شده است به ذهنتان خطور می‌کند.توصیه‌ای که گاهی اوقات رعایت نمی‌شود؛ اما یونکس با تجهیزات ایمنی خود، معادلات شما را به هم میزند!

اول تجهیزات ایمنی، بعد کار!
تجهیزات ایمنی نظیر لباس کار - کفش ایمنی و تجهیزات آتش نشانی نظیر کپسول آتش نشانی و ...

یونکس (Unex) در زمینه‌ی عرضه‌ی تجهیزات ایمنی، آتش‌نشانی و ترافیکی توانسته است شبکه‌ای گسترده برای توزیع 1000 مدل کالای متنوع و ضروری را راه‌اندازی کند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی یونکس؛ بی‌شک اولین گام برای آغاز صحیح اصول هر کاری داشتن تجهیزات لازم برای راه‌اندازی و اجرای صحیح امور است. یکی از نکاتی که در سراسر دنیا از سوی نهادهای مختلف به آن اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود، موضوع امنیت کارمندان و کارگران است که ارزش فوق‌العاده‌ای دارد. از این رو برای تأمین امنیت پرسنل باید از بهترین تجهیزات ایمنی استفاده کرد.

تأمین امنیت افراد می‌تواند پیش از شروع کار، حین کار و حتی پس از وقوع حوادث احتمالی باشد که باید با تأمین ملزومات مورد نیاز در هر قسمت خیال خود را با رعایت نکات ایمنی آسوده کنیم. تجهیزات ایمنی می‌تواند در دسته‌بندی تجهیزات حافظت فردی، تجهیزات ترافیکی یا تجهیزات مربوط به حوادث مانند آتش‌سوزی، تصادفات و حوادث حین کار قرار گیرد.

تجهیزات ایمنی می‌تواند مربوط به حافظت فردی شامل لباس کار مناسب، کفش کار و کفش ایمنی، کلاه، دستکش، تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع، عینک ایمنی و... باشد. وقتی به فهرست این تجهیزات نگاه می‌کنیم با اقلامی روبه‌رو می‌شویم که شعار پیشگیری بهتر از درمان است را ذهن ما تداعی می‌کند. پس به این نتیجه‌ می‌رسیم که برای شروع کار به ویژه کارهای پرخطر، بهتر است پکیجی کامل و با کیفیت از تجهیزات ایمنی را برای کارکنان خود تهیه کنیم. فروشگاه اینترنتی یونکس در این زمینه‌ همراه همیشگی شما خواهد بود.

لباس کار یکی از مهم‌ترین تجهیزات ایمنی است که استفاده از آن برای هر کارگری ضروری است. از لباس‌های مخصوص آتش‌نشان‌ها، لباس غواصی و لباس کار در محیط‌های صنعتی گرفته تا لباس‌های مخصوص کارهای شیمیایی و لباس کار در سردخانه، همه و همه ویژه‌ی کاربری‌های مخصوصی طراحی شده‌اند که تهیه‌ی آنها واجب است. در کنار لباس کار باید از کفش ایمنی، کلاه، ماسک و عینک به عنوان پرکاربردترین تجهیزان ایمنی یاد کنیم که طبق اصول استاندارد، استفاده‌ از آنها برای هر فردی در محیط کار الزامی است.

دو طیف حادثه وجود دارد که احتمال وقوع آنها به دلایل مختلف زیاد است. در حالت اول که مربوط به تصادفات و حوادث‌های جاده‌ای است، علاوه بر مشکلات مربوط به فرهنگی رانندگی، مشکلات مسیرهای تردد و استاندارد نبودن برخی از خودروها، عامل مهم دیگری وجود دارد که کمتر به آن توجه می‌شود. تجهیزات ترافیکی در بروز بسیاری از تصادفات چه براثر خطاهای فردی و چه براثر مشکلات عدم به‌کارگیری تجهیزات کافی نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. استفاده‌ی درست و استاندارد از تجهیزات ترافیکی مانند موانع ترافیکی، گاردریل، گل میخ، محافظ ستون، نوار خطر، استاپر و... می‌تواند مانع بروز تصادف و تلفات جانی و مالی احتمالی شود. حتی داشتن برخی از این تجهیزات مانند علائم خطر و مخروط‌ها می‌تواند برای رانندگان نیز الزامی باشد.

در نوع دوم حوادث، با مواردی روبه‌رو هستیم که مانند آتش‌سوزی، حادثه رخ داده است و حالا برای جلوگیری از تلفات جانی و مالی احتمالی به تجهیزات ایمنی استاندارد و کافی نیاز داریم. تجهیزاتی چون کپسول آتش‌نشانی که استفاده از آنها در منازل و خودرو اجباری شده است شاید یک ابزار صرفا دکوری نباشد و در لحظات بسیار حساسی می‌تواند به‌کار شما آمده و حتی جان افرادی را نجات دهد.

ضمن اینکه علاوه بر کپسول آتش‌نشانی، تجهیزات دیگری چون لباس‌های آتش‌نشانی، شامل لباس عبور از حریق و تماس با آتش، تجهیزات ایمنی تنفسی، تجهیزات امدادرسانی و حتی سیستم‌های اعلام حریق می‌تواند مانع بروز حوادث جبران‌ناپذیر شوند. شاید وقتی به موضوع آتش‌سوزی غم‌انگیز ساختمان پلاسکو و از دست دادن آتش‌نشان‌های عزیز فکر کنیم، اهمیت این موضوع بیشتر روشن شود.

اما بهره‌گیری از تجهیزات ایمنی تنها به موارد پیش از کار یا بعد از وقوع حادثه ختم نمی‌شود و یکی از مهم‌ترین نکاتی که رعایت آن برای تمام کارکنان و کارگران ضروی است، استفاده از تجهیزات ایمنی مانند لباس کار مناسب، کفش ایمنی و... در حین کار است که بسیار از خطرات احتمالی را کاهش می‌دهد.

تجهیزات ایمنی یونکس (Unex) با بیش از 15 سال فعالیت درخشان در زمینه‌ی عرضه‌ی تجهیزات ایمنی، آتش‌نشانی و ترافیکی توانسته است شبکه‌ای گسترده برای توزیع 1000 مدل کالای متنوع و ضروری در حوزه‌ی تجهیزات ایمنی، حافظت فردی، آتش‌نشانی و تجهیزات ترافیکی را راه‌اندازی کند.

اکنون یونکس با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود توانسته است گام مثبتی در این زمینه برداشته است و در کنار حفظ کیفیت و ارائه‌ی قیمت‌های مناسب و رقابتی برای محصولات خود، دغدغه‌ی کارفرمایان برای تأمین تمامی تجهیزات ایمنی را به ساده‌ترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان برطرف کند. مجموعه‌ی یونکس توانسته است گواهینامه‌های معتبر TUV آلمان، ایزو 10004 و ایزو 9001 را اخذ کرده و کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین کند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونکس | Unex

یونکس فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , انواع لباس کار و کفش ایمنی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]