اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970820326867846

با انواع تجهیزات آتش نشانی بیشتر آشنا شوید

تجهیزات ایمنی و آتش نشانی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

کد: 13970820326867846

https://goo.gl/ofKwUj

، تهران , (اخبار رسمی): تجهیزات آتش نشانی از جمله تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی است که نه تنها تنوع زیادی دارد، بلکه استفاده از آنها نیز اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. اما انواع تجهیزات آتش نشانی چه مواردی است و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد.

تجهیزات ایمنی و آتش نشانی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم ؟
تجهیزات ایمنی و آتش نشانی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

آتش‌نشانی بر خلاف اسم آن فقط به خاموش کردن آتش منتهی نمی‌شود و موارد دیگری چون نجات و گرفتن حیوانات، نجات افراد گرفتار شده در چاه، آسانسور و مواردی از این دست و بسیاری از کارهای دیگر را دربر می‌گیرد

از آنجایی که کار آتش نشانی بر خلاف اسم آن فقط به خاموش کردن آتش منتهی نمی‌شود و موارد دیگری چون نجات و گرفتن حیوانات، نجات افراد گرفتار شده در چاه، آسانسور و مواردی از این دست و بسیاری از کارهای دیگر را دربر می‌گیرد، تجهیزات آتش نشانی تنوع زیادی دارد که در ادامه این تجهیزات را به صورت دسته‌بندی شده معرفی می‌شود.

در بخش تجهیزات عملیات آتش نشانی می‌توان به مواردی چون برانکارد نجات، پتوی ضد حریق، جعبه کمک‌های اولیه، کمپرسورهای هوای تنفس، کیسه حمل مصدوم، نردبان کابلی، هواکش ضدانفجار تخلیه، سه‌پایه‌ی نجات، قلاب مارگیری و چراغ قوه‌ی ضدانفجار اشاره کرد.

کپسول آتشنشانی

یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های تجهیزات آتش نشانی به انواع کپسول‌های آتش نشانی مربوط می‌شود. از انواع کپسول آتش نشانی می‌توان به کپسول CO2، کپسول آب و کف، کپسول آب و گار، کپسول اتوماتیک، کپسول پودری، کپسول اطفا حریق و دستگاه فوم اشاره کرد که هر کدام از این موارد جزئیات فنی و مشخصات ظاهری مربوط به خود را دارد.

از دیگر بخش‌های مربوط به تجهیزات آتش نشانی می‌توان به سیستم اعلان حریق اشاره کرد که فوق‌العاده موضوع مهمی است. دیتکتور (تشخیص دهنده) حرارتی، دیتکتور دودی، دیتکتور گازی، بیم دیتکتور، پنل مرکز، آژیر، چراغ و شاسی از جمله تجهیزات آتش نشانی هستند که زیرمجموعه‌ی این بخش قرار می‌گیرند.

اتصالات بخش دیگری از تجهیزات ایمنی است که شامل انواع بست‌های شلگ و کپسول، شیر فلکه، کوپلینگ، هیدرانت، واشر و نازل می‌شود.

جعبه‌های آتش نشانی شامل جعبه و قرقره و انواع شلنگ مانند شلنگ ابریشمی، شلنگ لاستکی و شلنگ ضداسید نیز بخش دیگری از انواع تجهیزات آتش نشانی و اطفا حریق هستند که هر کدام از این موارد حین انجام کار نقش مهمی ایفا می‌کنند.

اما بی‌تردید تجهیزات آتش نشانی که در بالا به آنها اشاره شد، هر کدام به اندازه‌ی خود می‌توانند در کل عملیات اطفا حریق و حتی جان یک یا چند نفر موثر باشند. بنابراین باید همیشه تلاش کرد تا بهترین تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات ایمنی به ویژه برای مشاغلی که در موقعیت‌های سخت قرار می‌گیرند فراهم باشد. از این رو انتخاب بهترین تجهیزات آتش نشانی همیشه دغدغه‌هایی را به همراه دارد.

بی‌شک برخی از تجهیزات ایمنی آتش نشانی صرف ویژه‌ی آتش نشان‌ها طراحی و تولید شده است اما بسیار از موارد گفته شده می‌تواند در فضاهای دیگر مانند آپارتمان‌ها، برج‌ها اداری مسکونی، مجتمع‌های خرید و... نیز استفاده شود. بنابراین برای خرید تجهیزات آتش نشانی باید دقت کافی داشت و از مراکز معتبر خرید خود را انجام داد.

یکی از بهترین روش‌های خرید اینترنتی تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات ایمنی و حتی لباس کار است که می‌توان به سادگی بهترین تجهیزات آتش نشانی را با کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه یونکس سفارش داده و هر جایی که تمایل دارید تمام سفارش خود را تحویل بگیرید.

از آنجایی که فروشگاه تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی یونکس بیش از 15 سال در این زمینه سابقه دارد، بنابراین خیال خریدار می‌تواند از تجهیزات خریداری شده راحت باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونکس | Unex

یونکس فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , انواع لباس کار و کفش ایمنی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار