اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960821267890011

تخفیف ویژه «دفترشما» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

کد: 13960821267890011

https://goo.gl/Pmk5qc

، تهران , (اخبار رسمی): «دفتر شما» با حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در بخش استارتاپ‌ها از تمامی صاحبان کسب و کارها دعوت می‌کند که به غرفه‌ی دفتر شما در مصلی، سالن رسانه‌های دیجیتال، بخش استارتاپ‌ها، روبه‌روی در شماره ۶۰ جنوبی سر بزنند تا هم با خدمات متنوع دفتر شما آشنا شوند و هم کد تخفیف مخصوص نمایشگاه را دریافت کنند.

تخفیف ویژه «دفترشما» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
تخفیف ویژه «دفترشما» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

«دفتر شما» عرضه‌کننده خدمات ارتباطی دفتر کار مجازی است. دفترمجازی به مجموعه‌ای از خدمات، مانند سرویس تلفن گویا، منشی مجازی و مرکز تماس آنلاین، گفته می‌شود که جایگزین اجاره دفتر کار و استخدام منشی است

خدمات دفتر شما  برای کسب و کارها چیست؟

«دفتر شما» عرضه‌کننده‌ی خدمات ارتباطی دفتر کار مجازی است. دفتر کار مجازی به مجموعه‌ای از خدمات، مانند سرویس تلفن گویا، منشی مجازی و مرکز تماس آنلاین، گفته می‌شود که جایگزین اجاره‌ی دفتر کار و استخدام منشی است. بنابراین، تمامی استارتاپ‌ها می‌توانند با خریداری سرویس‌های دفتر کار مجازی دفتر شما، بدون نیاز به اجاره‌ی دفتر کار و استخدام منشی، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند و علاوه بر کاهش  چشمگیر هزینه‌های راه اندازی کسب و کار، وجه‌ی حرفه‌ای کسب‌و‌کار خود را نیز بهبود ببخشند.

همه‌ی کسب‌و‌کارها، مانند فروشگاه‌های اینترنتی، طراحان گرافیک، وکلا، بازاریابان دیجیتالی، برنامه‌نویسان، عرضه‌کنندگان راهکارهای CRM، دفاتر نمایندگی بیمه و... می‌توانند با خریداری سرویس‌های دفتر شما، علاوه بر گرفتن خط تلفن ثابت تهران با کد ۲ ، مدیریت تماس‌های کاری خود را به دفتر شما بسپارند و بدون نگرانی بابت تماس‌های مشتریانشان، تمرکز خود را بر توسعه کسب و کارشان قرار دهند.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال است که انعکاس اخبار نمایشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها به صورت مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آن به گفتگو با مسئولان و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال که با هدف آشنایی بیشتر فعالان حوزه‌ی دیجیتال با آخرین تحولاتی که در حوزه‌ی رسانه‌های دیجیتال برگزار شده است از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است.  برای دریافت کد تخفیف  به غرفه‌ی دفتر شما در این نمایشگاه مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]