اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960829268700011

خبر خوب برای متقاضیان خطوط رند:

امکان رزرو شماره تلفن ایجاد شد

کد: 13960829268700011

https://goo.gl/Rwsj2g

، تهران , (اخبار رسمی): رزرو شماره تلفن، جدیدترین امکان پرتال (دفتر شما) است که خبر خوبی برای متقاضیان خطوط رند یا شش رقمی است.

 امکان رزرو شماره تلفن ایجاد شد
امکان رزرو شماره تلفن ایجاد شد

متقاضیان پس از ورود به پرتال دفتر شما به منوی«شماره‌ها» رفته و با کلیک بر روی «تنظیمات پیشرفته» قسمت «جدا سازی خط از بسته» را انتخاب می‌کنند. با این کار شماره تلفن ثابت تهران را صورت مجزا رزرو می‌کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دفترشما؛ این شرکت به تازگی تعدادی شماره‌ی رند تلفن ثابت ۸ رقمی تهران برای فروش در اختیار کسب و کارها قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم فرصت را غنیمت بشمارید و با مراجعه به لیست شماره تلفن‌های رند ۸ رقمی این مجموعه، شماره‌ای رند و یا شماره‌ای با رقم‌های مشابه تلفن همراه خود انتخاب کنید. ممکن است شما فعلا نیازی به سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی دفتر شما نداشته باشید. از طرفی بخواهید شماره رُند یا شش رقمی دریافتی را حفظ کنید و یا حتی شماره‌ای که انتخاب کرده‌اید را همچنان به صورت رزرو داشته باشید. خبر خوب این است که اکنون می‌توانید شماره‌ی تلفن دلخواه خود را رزرو کنید و هر زمان که مایل بودید اقدام به خرید بسته‌ی مورد نظر خود کنید.

چگونه شماره‌ی دلخواه خود را رزرو کنم؟

متقاضیان پس از ورود به پرتال دفتر شما به منوی «شماره‌ها» رفته و با کلیک بر روی «تنظیمات پیشرفته» قسمت «جدا سازی خط از بسته» را انتخاب می‌کنند. با این کار شما در واقع شماره‌ی مورد نظر خود را از سرویس انتخابی جدا کرده و آن را به صورت مجزا رزرو می‌کنید. حالا می‌توانید شماره‌ی رند یا شش رقمی و یا شماره‌ای که مورد توجه‌تان است را تا هر زمان که بخواهید به صورت رزرو داشته باشید. به خاطر داشته باشید، وقتی خطی از بسته جدا شود باید تمدید نیز جدا از بسته انجام شود.

بیشتر بخوانید: فرصت محدود خرید شماره‌ی رند تهران

هزینه‌ی رزرو خطوط چقدر است؟

اگر تنها بخواهید این خطوط را رزرو کنید و یا هر شماره‌ی دیگری اعم از ۸ رقمی معمولی و یا ۶ رقمی، نرخ رزرو ماهانه آن به این شرح است:

خط معمولی ۸ رقمی ماهانه ۱۰ هزار تومان
خط رند ۸ رقمی ماهانه ۳۰ هزار تومان
خط شش رقمی ماهانه ۶۰ هزار تومان

هر سوالی در زمینه خدمات دفتر کار مجازی و رزرو خطوط دارید، با شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به وبسایت «دفتر شما» سربزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]