اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960829268717871

به همت موسسه سرا و در 9 آذر ۱۳۹۶برگزار می‌شود

دوره آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی صلاحیت محاسبات برگزار می‌شود

کد: 13960829268717871

https://goo.gl/RFKT1D

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی در صلاحیت محاسبات  با حضور مهندسین مایل به دریافت پروانه اشتغال به کار در تاریخ 1396/09/09 برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی صلاحیت محاسبات برگزار می‌شود
دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی پایه 3 در صلاحیت محاسبات

مدرسان دوره آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی صلاحیت محاسبات جزو نخبگان این رشته بوده و همگی متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه سرا؛ دوره‌ی آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی در صلاحیت محاسبات با حضور مهندسین مایل به دریافت پروانه اشتغال به کار از تاریخ 1396/09/09 به میزبانی موسسه سرا توسط این شرکت آغاز می‌شود.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آماده سازی مهندسان عمران و معماری جهت شرکت در آزمون ورود به حرفه (نظام مهندسی) و دریافت پروانه اشتغال به کار در صلاحیت محاسبات است.

 مدرسان دوره آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی صلاحیت محاسبات جزو نخبگان این رشته بوده و همگی متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

این دوره شامل کلیه‌ی مباحث فولاد ،بتن، زلزله، بارگذاری، خاک وپی است. از مزایای این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت نام به صورت پکیج و تک درس
  • تشریح و تدریس کلیه‌ی نکات آیین‌نامه‌ای
  • بررسی تست‌های تالیفی و تست‌های آزمون‌های گذشته
  • تدریس توسط اساتید مجرب و مولفین کتب آمادگی آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی (دکترخلوتی،مهندس صهری،دکتر حسین زاده اصل،دکترشعاری)
  • برگزاری آزمون‌های آزمایشی جامع و کلاس‌های حل تست

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.omransara.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22638713 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | علم و آموزش