اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980701406867871

سمینار رایگان و تخصصی آشنایی با آزمون کارشناس رسمی راه و ساختمان

آشنایی با شرایط آزمون کارشناس رسمی راه و ساختمان

کد: 13980701406867871

http://bit.ly/2ksV2A2

، تهران , (اخبار رسمی): این سمینار به جهت معرفی شرایط آزمون کارشناس رسمی راه و ساختمان با سخنرانی دکتر خلوتی در موسسه سرا برگزار می‌شود.

شرایط آزمون کارشناس رسمی راه و ساختمان را بشناسید.
آشنایی با آزمون کارشناس رسمی راه و ساختمان

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در مراجع برگزارکننده آزمون‌های کارشناس رسمی، خبرها حکایت از برگزاری آزمون در سال 98 دارد. بر همین اساس موسسه سرا، پنجمین سمینار تخصصی آشنایی با آزمون کارشناس رسمی ویژه گرایش راه و ساختمان را برای علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌کند.

این سمینار روز یکشنبه 7 مهرماه در محل موسسه سرا (محدوده مترو قلهک) با سخنرانی دکتر امیرحسین خلوتی (مدرس دوره‌های تخصصی کارشناس رسمی و نظام مهندسی) برگزار می‌شود.

محور موضوعات سمینار به شرح زیر است:

  • آشنایی با آزمون‌های کارشناس رسمی دادگستری، قوه قضاییه و ماده 27
  • بررسی سهم پذیرش و شرایط قبولی در آزمون
  • نکات مهم مربوط به دوران آمادگی برای آزمون کارشناس رسمی
  • شرایط شغلی و حقوقی کارشناسان رسمی راه و ساختمان
  • بررسی منابع آزمون کارشناس رسمی

حضور در این سمینار به صورت رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در این سمینار آموزشی حضور پیدا کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون‌های کارشناس رسمی می‌توانند به سایت موسسه سرا به ادرس  www.OmranSara.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | علم و آموزش