اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980905423767871

هم حرفه‌ای شوید و هم برای آزمون نظام مهندسی آماده شوید

محاسبات عمران با رویکرد یادگیری حرفه‌ای طراحی سازه

کد: 13980905423767871

http://bit.ly/33kruVU

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه سرا بیست و چهارمین دوره آمادگی آزمون محاسبات را به زودی در تهران آغاز می‌کند.

محاسبات عمران با رویکرد یادگیری حرفه‌ای طراحی سازه
محاسبات عمران دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی

برخی از شرکت کنندگان دوره‌های محاسبات عمران بر این باور هستند که دوره‌های آمادگی آزمون صرفا به منظور قبولی در آزمون نظام مهندسی است و به درد یادگیری و حرفه‌ای شدن در طراحی و محاسبات نمی‌خورد.

اما یکی از اهداف موسسه سرا در این دوره‌ها توانمند سازی جامعه مهندسی در حوزه محاسبات و طراحی سازه است.

استفاده از اساتید بزرگ محاسبات کشور در دوره‌های آمادگی آزمون بدین خاطر است تا مهندسان بتوانند ضمن آماده شدن برای قبولی در آزمون محاسبات، اصول و مفاهیم طراحی را به طور کامل فرابگیرند تا در پایان دوره به یک مهنـدس طـراح حـرفـه‌ای تبدیل شوند.

در نتیجه دستاورد افراد در پایان دوره، یادگیری تخصصی طراحی و محاسبات سازه خواهد بود که با اندکی تلاش می‌تواند با شیرینی قبولی در آزمون محاسبات نیز همراه شود.

بیست و چهارمین دوره آمادگی آزمون محاسبات عمران، با شرایط ویژه و خدماتی متفاوت به زودی در موسسه سرا آغاز می‌شود.

هر یک از دوره‌های آمادگی آزمون، با اساتید مختلفی از گروه آموزشی سرا برگزار می‌شود که اساتید بیست و چهارمین دوره آقایان دکتر امیرحسین خلوتی، دکتر مسعود حسین زاده اصل و دکتر سیدمحمد شعاری شعار هستند.

مهندسانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی نوبت دوم سال 98 را دارند، می‌توانند با حضور در این دوره، از هم اکنون برای قبولی در آزمون اقدام کنند.

رویکرد آموزشی دوره‌های محاسبات عمران موسسه سرا، کاملا تخصصی و آموزش محور است تا تمام داوطلبان ضمن آمادگی برای آزمون، از دانش تخصصی طراحی بهره‌مند شوند.

دوره محاسبات عمران روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران برگزار می‌شود. مدت دوره 160 ساعت است و داوطلبان جزوات اساتید دوره را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

این دوره در قالب یک پکیج جامع نیز ارائه می‌شود که با شرکت در پکیج جامع می‌‌توان ضمن بهره مندی از خدمات ویژه آزمون، از 580 هزار تومان تخفیف ویژه نیز برخوردار شد.

علاقه مندان برای مشاهده جزئیات و زمان برگزاری دوره محاسبات می‌توانند به دوره آمادگی آزمون محاسبات عمران در سایت موسسه سرا به آدرس www.OmranSara.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش