اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960829268787059

محل کار خود را مجازی کنید!

تور مجازی گوگل فرصتی برای کسانی که می‌خواهند جلوتر از رقیبانشان باشند

کد: 13960829268787059

https://goo.gl/6JG58Z

، تهران , (اخبار رسمی): اورینت به عنوان شرکت ثبت شده بین المللی در انگلستان امکان ارائه‌ی خدمات تور مجازی به کاربران ایرانی را فراهم کرد. این فرصتی برای کسب و کارهای ایرانی است تا بتوانند تصاویر 360 درجه کسب و کار خود را در موتور جستجوی گوگل به ثبت برسانند، تصاویر بر روی google map و google street view نیز ثبت می‌شوند.

تور مجازی گوگل فرصتی برای آنان که میخواهند جلوتر از رقیبانشان باشند
اورینت مجری تور مجازی گوگل در ایران

تجارت الکترونیک اورینت ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، مجری تبلیغات در گوگل در ایران ، ارائه خدمات طراحی سایت ، مجری تور مجازی گوگل در ایران ، برگزار کننده دوره های آموزشی سئو و گوگل ادوردز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سایت میزبانی وب اَورینت؛  تور مجازی یک فناوری جدید است که امکان بازدید مجازی از یک محیط واقعی را برای مخاطبان فراهم می‌کند. تور مجازی گوگل قابلیتی مابین عکس و فیلم را به شما می‌دهد. وسعت دید در پانورامای ۳۶۰ ، وسیع‌تر از عکس است، خروجی این تکنیک همچون فیلم است ولی با این تفاوت که کنترل دوربین در دست مخاطب است و او می‌تواند تصور کند که در فضایی ایستاده است و به هر طرف که بخواهد می‌تواند رو کند، در آن زوم کند و سوژه را با جزئیات بیشتری مشاهده کند.

تور مجازی (Virtual Tour)

به مجموعه‌ای از تصاویر، فایل‌های ویدئویی، تصاویر پانوراما (تصویری که از یک نقطه تمام یا بخشی از افق را پوشش می‌دهد)، فایل‌های صوتی، اطلاعات متنی و … گفته می‌شود که امکان آشنایی بیننده را با یک محیط و یا یک شیء به صورت مجازی و بدون حضور فیزیکی فراهم می‌‌کند. هدف از ارائه‌ی تور مجازی از بین بردن محدودیت‌های زمانی و مکانی است به طور مثال با استفاده از آن می‌توان در یک بنای تاریخی به گشت و گذار پرداخت و یا از نمایشگاه یا مکانی که در کشوری دیگر و در زمان گذشته برگزار شده است دیدن کرد.

همه‌ی ما به صفحه‌های وب بسیار ابتدایی که تعدادی تصویر کوچک از محیط به همراه یک پلان در آنها موجود است، برخورده‌ایم که به عنوان تور مجازی به بیننده ارائه می‌شود. امروزه با توجه به رقابت شدید ارائه کنندگان خدمات در وب، دیگر نمی‌توان انتظار داشت کاربران از چنین نمونه‌هایی استقبال کرده و از آنها استفاده کنند. یک تور مجازی مناسب باید بتواند با کاربر تعامل داشته باشد و بهترین اطلاعات را در اسرع وقت و با یک رابط کاربری گرافیکی متناظر با فضای حقیقی در اختیار کاربران قرار دهد.

لازم به ذکر است که به دلیل ویژگی‌های خاص این سرویس مخاطب مشتاق به دیدن اماکن مورد نظر از نزدیک می‌‌شود.
این سرویس یکی از راه‌های مطرح شدن است، راهی مناسب در دنیای مدرن امروز برای بیان کردن داشته‌های خود، داشته‌هایی از قبیل موقعیت مناسب، امکانات کافی، تجهیزات مدرن و خدمات متمایز. اگر سیاست شما بر پایه‌ی پیشرفت روز افزون، خط و مشی شما بر پایه به روز بودن و اخلاق کاری شما بر پایه‌ی رقابت سالم است، تور مجازی ابزاری است که به شما کمک خواهد کرد.

چرا از تور مجازی استفاده کنیم؟

تور مجازی اطلاعاتی فراتر از عکس‌های ساده و متن را برای مشتریان شما مهیا می‌کند. به قولی هر عکس هزاران کلمه را در خود جا داده است؛ اما هر تور مجازی هزاران عکس را در خود جا داده است.
بارگذاری سریع محصول یا فضای تجاری شما با سرعت بالا معرف خوبی از شرکت یا سازمان یا کارخانه‌ی شما خواهد بود. مشتریان از گشت زنی مجازی لذت می‌برند و در عین حال این امکان را پیدا می‌کنند تا با خیال راحت در مورد تهیه محصول یا سفارش به سازمان شما از طریق اینترنت یا تلفن اقدام کنند. تور مجازی می‌تواند مشتریان را متقاعد کند که محصول یا سازمان شما برنده‌ی میدان رقابت است. تور مجازی فضایی تعاملی است که به مشتری این امکان را می‌دهد تا به وسیله موس در محیط حرکت کند و به جزییات دلخواه خود نزدی‌تر شود. جذابیت فضای مجازی به مشتریان کمک می‌کند تا از این اطلاعات دقیق برای تصمیم نهایی خود استفاده کنند. همچنین تور مجازی می‌تواند بر روی سئو و رنک شما در گوگل نیز تاثیر بگذارد . زمان بازدید از نمایشگاه‌های مجازی به طور متوسط ۱۰ برابر بازدیدهای معمول از پایگاه‌های اینترنتی است.(چیزی حدود ۲۰ دقیقه در مقایسه با ۲ دقیقه)

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
http://avrinet.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزبانی وب اَورینت

شرکت ایمن داده بهین آسیا با برند تجاری اَورینت فعالیت رسمی خود را از سال 95 با ارائه خدمات نوین آغاز نموده است ، تیم کارکنان اَورینت همگی از متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر تهران بوده و سابقه چندین ساله در زمینه شغلی خود را دارا می باشند و از این رو اَورینت همواره بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است . برخی از خدمات اورینت شامل سئو و بهینه سازی وب سایت ، تبلیغات در گوگل ، تور مجازی گوگل ، طراحی وب سایت و آکادمی آموزشی می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]