اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960905269497918

همراه گام، پیاده روی در جاده تندرستی برای همه

فقط خودت میتونی سبک زندگیتو عوض کنی

کد: 13960905269497918

https://goo.gl/rBQY8q

، تهران , (اخبار رسمی): نشستن‌های مداوم آغاز انواع مشکلات سلامتی ما هستند، طبق استاندارد جهانی ما به طور متوسط نیاز به پیمودن ۶ کیلومتر در روز داریم. با تغییر در سبک زندگی با استفاده از اپلیکیشن همراه گام، لذت سلامتی را به خود هدیه دهید.

فقط خودت میتونی سبک زندگیتو عوض کنی
شما در کیلومتر چند جاده تندرستی هستید؟
فقط خودت میتونی سبک زندگیتو عوض کنی
همراه گام ، هم تندرستی داره هم جایزه

با استفاده از اپلیکیشن (رایگان) همراه گام پیاده‌روی‌های روزانه خود را مشاهده و از افزایش مداوم کیلومتر جاده تندرستی خود لذت ببرید

نشستن‌ طولانی بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید خطرناک است. این سبک زندگی خطر ابتلا به دیابت، بیماری‌ قلب و حتی سرطان را افزایش می‌دهد. تنها فردی که می‌تواند این سبک بد را تغییر دهد خود شما هستید. این شما هستید که باید با اراده تصمیم بگیرید که کفش‌های ورزشی‌تان را بپوشید و با یک لباس مناسب شروع به قدم زدن کنید. حتی بهتر است به جای استفاده از اتومبیل برخی مسافت‌های روزانه را قدم بزنید. این قدم‌ها آغاز تغییر سبک زندگی ماشینی ما هستند.

 پیاده‌روی ساده‌ترین و اساسی‌ترین نوع تحرک بدنی برای انسان است. میزان استاندارد پیاده‌روی روزانه ۱۰هزار گام (حدود ۶ کیلومتر) است. اما سوال اینجا است که چرا شما باید میزان پیاده روی خود را اندازه‌گیری کنید و چطور می‌توانید این کار را انجام دهید؟ دلیل اصلی برای این کار لزوم نظارت بر روند فعالیت بدنی و ارتقاء میزان تحرک روزانه‌ی شما است. شما باید با یک شیب مناسب فعالیت بدنی خود را آغاز کنید. لازم نیست در روز اول ساعت‌ها قدم بزنید، ۱۰ الی ۲۰ دقیقه پیاده‌روی برای شروع کافی است. در روزهای بعد می‌توانید آن را بیشتر و بیشتر کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که طولانی‌ترین مسیرها با برداشتن اولین قدم شروع می‌شود. اولین قدم همیشه سخت‌ترین قدم است؛ چون زمانی که اولین قدم را برمی‌دارید تا از منزل خارج شوید و قدمی بزنید به تنبلی خودتان غلبه کرده‌اید و در مسیر تندرستی گام برداشته‌اید. اندازه‌گیری میزان مسافت طی شده به شما روحیه خواهد داد و شما می‌توانید با توان بدن خودتان آشنا شوید و کم کم با تلاش این توانایی را افزایش دهید. برای اندازه‌گیری مسافتی که در طول روز پیاده روی می‌کنید نیازی به دستبندهای سلامت و ساعت‌های هوشمند گران قیمت ندارید. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن (رایگان) همراه گام پیاده‌روی‌های روزانه خود را مشاهده و از افزایش مداوم کیلومتر جاده تندرستی خود لذت ببرید.

تنها چیزی که باید همراه خودتان داشته باشید، گوشی تلفن همراه هوشمندتان است. اپلیکیشن همراه گام را نصب کنید و هر جایی که هستید و هر وقت که دوست داشتید در جاده‌ی تندرستی همراه گام شروع به راه رفتن در فضای آزاد کنید. در حال حاضر این اپلیکیشن برای گوشی‌هایی که سیستم عامل اندروید دارند، قابل استفاده است و به زودی نسخه‌ی مناسب برای سیستم عامل IOS نیز منتشر خواهد شد.

انسان برای انجام هر کاری نیاز به یک انگیزه دارد. انگیزه‌های ما در واقع همان پاداشی هستند که ما از انجام کارهایمان دریافت می‌کنیم. پاداش پیاده‌روی منظم اندام زیبا، سلامت بدنی و پیشگیری از بیماری‌های خطرناک است. اما گاهی برای برخی از کارهای شخصی پاداش بیرونی نیز وجود دارد. اگر شما میزان کیلومتر پیاده‌روی خود را افزایش دهید، اپلیکیشن همراه گام به شما (بن همراه) جایزه می‌دهد. با استفاده از بن همراه می‌توانید در بسته‌های تشویقی حامیان تندرستی ثبت‌نام کنید و جایزه بگیرید. این موضوع انگیزه‌ و علاقه‌ی شما به پیاده‌روی را افزایش می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن می‌توانید به سایت همراه گام مراجعه کنید.

 

همراه گام در یک نگاه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه گام

شرکت اندیشه راه تندرستی در سال 1395 با ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ پیاده روی و ارتقاء سطح تندرستی مردم تاسیس و در این راستا با تلفیق علوم مهندسی و فن آوری اطلاعات ، نسبت به طراحی، تولید و انتشار همگانی یک برنامه کاربردی (app) رایگان، بربستر موبایل با نام تجاری ثبت شده "همراه گام" اقدام نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]