اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281207918

پیاده روی برای همه

در هر جای ایران که هستید، عضو باشگاه پیاده روی همراه گام شوید

کد: 13961119281207918

https://goo.gl/3JWyyn

، تهران , (اخبار رسمی): پیاده روی قابل دسترس‌ترین و کم هزینه‌ترین نوع تحرک و فعالیت بدنی است. چنانچه پیاده روی را به بخش جدا نشدنی از زندگی روزانه خود مبدل کنیم در این صورت زندگی با نشاط و سرزنده در دسترس ما است. با استفاده از اپلیکیشن همراه گام در هر جای ایران که هستید عضو باشگاه پیاده روی همراه گام شوید.

در هر جای ایران که هستید، عضو باشگاه پیاده روی همراه گام شوید
فدراسیون ورزشهای همگانی - حامی همراه گام

با استفاده از اپلیکیشن همراه گام، در هر جای ایران که هستید عضو باشگاه پیاده روی همراه گام شوید

پیاده‌روی قابل دسترس‌ترین و کم هزینه‌ترین نوع تحرک و فعالیت بدنی است. پیاده‌روی با یک کفش مناسب و لباس راحت در هر مکانی امکان پذیر است. به جای استفاده از اتومبیل برخی مسافت‌های روزانه خود را قدم بزنید. این قدم‌ها آغازگر تغییر سبک زندگی ماشینی ما هستند. سوال اینجا است که چرا شما باید میزان پیاده‌روی خود را اندازه گیری کنید؟ چطور می‌توانید این کار را انجام دهید؟ دلیل اصلی برای اینکار لزوم نظارت بر فعالیت بدنی و ارتقاء میزان تحرک روزانه شما است. پیاده‌روی به تنهایی عامل انگیزشی برای بسیاری افراد است و اگر عامل تشویقی به آن اضافه شود اشتیاق افراد را چندین برابر می‌کند.

همراه گام اپلیکیشن رایگانی است که پس از نصب آن بر روی تلفن همراه خود ،عضو باشگاه پیاده‌روی همراه گام می شوید و در شروع جاده تندرستی قرار می‌گیرید و از این پس امکان ارزیابی‌های گوناگون مانند مسافت طی شده، بازه زمانی، کالری مصرفی و ویژگی‌های دیگری را دارید. شما با افزایش مسافت طی شده می‌توانید از جوایز ارزنده‌ای که به شما تعلق می‌گیرد به صورت رایگان بهره‌مند شوید. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان و دلنشین برای شما در نظر گرفته شده است. با استفاده از اپلیکیشن همراه گام پیاده‌روی روزانه خود را مشاهده و از افزایش مداوم کیلومتر جاده تندرستی خود لذت ببرید.

تیزر همراه گام را در اینجا می‌توانید ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه گام

شرکت اندیشه راه تندرستی در سال 1395 با ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ پیاده روی و ارتقاء سطح تندرستی مردم تاسیس و در این راستا با تلفیق علوم مهندسی و فن آوری اطلاعات ، نسبت به طراحی، تولید و انتشار همگانی یک برنامه کاربردی (app) رایگان، بربستر موبایل با نام تجاری ثبت شده "همراه گام" اقدام نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | سرگرمی و تفریح