اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960907269637983

سفر نیلی کرج حامی وب سایت تخصصی تور نوروز دات کام شد

رونمایی از سایت (تور نوروز) با هدف اطلاع‌رسانی تخصصی تورهای نوروزی

کد: 13960907269637983

https://goo.gl/8vtaMY

، کرج , (اخبار رسمی): با هدف اطلاع‌ رسانی تخصصی تورهای نوروزی به ایرانیان در سراسر دنیا و بررسی آسان پکیج‌های نوروزی سفر، از سایت (تور نوروز) به آدرس TourNowruz.com در 6 آذرماه 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت "تور نوروز" با هدف اطلاع‌رسانی تخصصی تورهای نوروزی
وب سایت تور نوروز، سامانه اطلاع‌رسانی تخصصی تورهای نوروزی در کشور

سایت اطلاع‌ رسانی تورهای نوروزی (تور نوروز 97) است با ارائه اطلاعات دقیق از پکیج‌های سفر قصد دارد اطلاع‌رسانی تخصصی تورهای نوروزی به ایرانیان در سراسر دنیا و بررسی پکیج‌های نوروزی سفر را تسهیل کند

سایت تور نوروز TourNowruz.com که یک سایت اطلاع‌ رسانی تورهای نوروزی (به ویژه تور نوروز 97) است، با ارائه‌ی اطلاعات دقیق از پکیج‌های سفر قصد دارد تا اطلاع‌ رسانی تخصصی تورهای نوروزی به ایرانیان در سراسر دنیا و بررسی پکیج‌های نوروزی سفر را تسهیل کند.

پویا پیرعطا، مدیر تور نوروز در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: یکی از پیک‌های ترافیکی سفر و تفریح در کشور ما ایام نوروز هست. تورهای نوروزی داخل و خارج از کشور به دلیل تعدد مقاصد و سلیقه‌ها نیاز به بررسی زیادی دارند. ما تلاش کردیم تا در سایت تور نوروز دات کام پیچیدگی‌هایی که در جستجوی تور و پکیج در سایر وب‌سایت‌ها وجود دارد را به حداقل برسانیم. 

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود:‌ همچنین با کمک به روزترین روش‌های پشتیبانی از مشتریان توانستیم ربات هوشمند پیشنهاد تور نوروزی را مطابق سلیقه‌ی مخاطب طراحی و بر روی وب سایت تور نوروز دات کام پیاده سازی کنیم.

برخی امکانات و خدمات سایت تور نوروز

تور نوروز، با هدف اطلاع‌ر سانی تخصصی تورهای نوروزی به ایرانیان در سراسر دنیا و بررسی آسان پکیج‌های نوروزی سفر، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • معرفی و بررسی دقیق تورها و پکیج‌های سفر داخلی و تور خارجی در نوروز 97 (بیش از 130 مقصد)
  • ربات هوشمند پیشنهاد سفر نوروزی بر اساس سلیقه مخاطب
  • برنامه زمانی تورهای نوروز 97
  • بررسی آنلاین آب و هوای مبدا و مقصد
  • قیمت لحظه‌ای ارز در ایام نوروز 97
  • مشاهده‌ی وضعیت پروازهای نوروزی به صورت آنلاین

گفتنی است تور نوروز، به مناسبت این رونمایی، اقدام به عضوگیری رایگان سامانه‌ی اطلاع‌ رسانی تورهای نوروزی کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت تور نوروز به آدرس TourNowruz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه اطلاع‌رسانی تور نوروز

وب سایت تور نوروز دات کام اولین وب سایت تخصصی اطلاع‌رسانی تورهای نوروزی است. این وب سایت زیر مجموعه گروه “سفر نیلی کرج” است و کلیه خدمات آن تحت نظارت سازمان گردشگری انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]