اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960911269970295

ظرفیتی فوق العاده برای حمایت از دانش آموزان در خطر ترک تحصیل

(به مهربانی) سامانه حمایت از تحصیل کودکان مستعد

کد: 13960911269970295

https://goo.gl/1juUwh

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه‌ی آنلاین (به مهربانی) امکان حمایت از دانش آموزان سراسر کشور را فراهم کرده است. به این ترتیب از طریق هم‌افزایی، بدون نیاز به هزینه‌های تاسیس موسسه‌ی خیریه از طریق برقراری ارتباط با افراد بومی معتمد در شهرهای مختلف، دانش آموزان واجد شرایط شناسایی و در سامانه معرفی می‌شوند.

به مهربانی سامانه حمایت از تحصیل کودکان مستعد همرا با شفاف سازی کامل مالی
به مهربانی سامانه آنلاین و هوشمند حمایت از تحصیل کودکان مستعد

سامانه‌ی آنلاین به مهربانی امکان حمایت از یک میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل و یا در خطر ترک تحصیل را از طریق مشارک‌های مردمی و با شفافیت کامل مالی فراهم کرده است

موسسه‌ی دارالاکرام با بیش از 16 سال سابقه در حوزه‌ی حمایت از تحصیل کودکان و با توجه به کرامت ذاتی انسان‌ها بیش از  ۲ هزار دانش آموز را تحت پوشش دارد. این موسسه با راه اندازی سامانه‌ی (به مهربانی) به چند هدف بزرگ خود مانند دسترسی به مناطق دوردست، شفافیت مالی و اطلاعاتی، افزایش مشارکت اجتماعی و ارائه‌ی خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، معیشتی و اشتغال‌زایی مادران دست یافته است. این مجموعه اهداف دیگری نیز دارد که با افزایش هر چه بیشتر حمایت‌ها در جهت نیل به این اهداف گام برمی‌دارد.

بیش از دو سال برای تولید سامانه‌ی آنلاین به مهربانی زمان صرف شده است تا امکان حمایت از دانش آموزان سراسر کشور فراهم شود. از آنجا که در این سامانه نیاز به رصد مستمر فرآیند رشد دانش آموزان وجود دارد، مددکاران معتمدی وجود دارند که اقدام به ارائه‌ی گزارش‌های مستمر از فرآیند رشد دانش آموزان، دستاوردها، نیازها و علایق دانش آموزان در بخش شرح حال هر یک می‌کنند.

با حمایت 10 تا 100 درصدی حامیان از بورسیه‌ی دانش آموزی (امکان انتخاب و واریز  آن به صورت آنلاین وجود دارد)، دانش آموز به عنوان یکی از دانش آموزان بورسیه‌‌ی موسسه‌ی دارالاکرام تازمانی (هر مقطعی) که مشتاق به ادامه تحصیل باشد، تحت حمایت همه جانبه قرار می‌گیرد. ‌آنها علاوه بر دریافت بورسیه ماهیانه‌ی خود، 5 خدمت دیگر نیز دریافت می‌کنند. حامی‌ نیز می‌تواند علاوه بر امکان انتخاب مبلغ مورد نظر خود از 10 هزار تومان تا هر میزان که مورد نظر وی است، به صورت مستمر گزارش‌هایی از واریز وجه به حساب دانش آموز تا تغییراتی در شرح حال وی را دریافت کند و نتیجه‌ی مشارکت خود در این امر خیر را ملاحظه کند.

در راستای تشویق دانش آموزان هر یک از آنها با توجه به پایه تحصیلی، معدل و دستاوردهای فرهنگی، هنری، ورزشی خود که دارالاکرام بستر آن را فراهم می‌کند در افزایش مبلغ بورسیه‌ی خود سهیم می‌شوند و تاثیر تلاش در افزایش امکانات را درک می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مهربانی

به مهربانی سامانه هوشمند حمایت از تحصیل کودکان مستعد در خطر ترک تحصیل است. این سامانه با همراهی افراد بومی هر شهر امکان حمایت از دانش اموزان سراسر کشور را فراهم نموده است. همچنین امکان حمایت از این دانش آموزان را از سراسر کشور فراهم نموده است. این سیستم با شفافیت کامل مالی و اطلاعاتی امکان رصد مستمر فرآیند رشد دانش آموزان را فراهم نموده است. همچنین این نرم افزار با ایجاد سیستم های متمرکز مالی و ارائه گزارش های مستمر به حامیان فعالیت های موسسه را شفافیت می بخشد و دغدغه های افراد را برای انجام کار خیر از بین می برد. همچنین سهولت کاربری، دسترسی به دانش آموزان مناطق مختلف کشور، امکان انتخاب و تغییر مبلغ حمایتی از دیگر امتیازات این نرم افزار است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه