اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960919271008032

به مناسبت رونمایی از فروشگاه اینترنتی عطر برند:

تخفیف‌ 5 درصدی خرید ادکلن های اصل از 20 آذر ماه

کد: 13960919271008032

https://goo.gl/Zeu3j7

، (اخبار رسمی):  تخفیف فوق العاده خرید عطر و ادکلن اصل به مناسبت رونمایی از اولین وبسایت ایرانی فروش ادکلن مارک و اصل از 20 آذر ماه آغاز وتا 13 فروردین ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمام ادکلن‌های مارک و اصل را از طریق وبسایت http://atr-brand.com وبا 5 تخفیف تهیه کنند.

به گزارش وبسایت عطر برند، جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه‌ی محصولات این شرکت با عنوان جشنواره‌ی ‌تخفیف فوق العاده خرید عطر و ادکلن اصل به مناسبت رونمایی از اولین وبسایت ایرانی فروش ادکلن مارک و اصل و در دوره زمانی 84 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمام ادکلن‌های مارک و اصل را از طریق وبسایت http://atr-brand.com وبا 5 تخفیف تهیه کنند.

ابراهیم بیضایی مدیرعامل شرکت وبسایت عطر برند مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌ی زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: با توجه به نیاز مشتریان و جامعه به استفاده از ادکلن های اصل و اورجینال با قیمت کاملا واقعا و پشتیبانی از کالای خریداری شده، در وبسایت عطر برند با آدرس اینترنتی http://atr-brand.com تصمیم به تهیه این اصل مهم برای کاربران و مشتریان با قرار دادن اصل صداقت و راستگویی در ارائه خدمات شده‌ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت عطر برند

فروشگاه عطر برند توسعه اینترنتی روش‌های خرید اینترنتی خرید عطر و ادکلن های مارک اصل را به کلی دگرگون کرده و باعث گردیده افراد بیشتری از خرید خود مطمعا باشند. بعد از تجربه یک بار خرید از فروشگاه اینترنتی عطر برند، خرید اینترنتی خرید اینترنتی ادکلن برای شما لذت بخش تر و آسوده خاطر تر خواهید بود. زمانی که شما در فروشگاه های سطح شهر یا در اینترنت به دنبال خرید ادکلن و عطر با ماندگاری بالا هستید، مشتریان ما بدون صرف زمان های طولانی برای انجام سفرهای درون شهری و خرید ادکلن، به راحتی کالای اورجینال خود را با ضمانت اصالت کالا از عطر برند خریداری می کنند. آنچه برای یک مصرف کننده عطر مهم است، تفریح و لذت بردن از بوی خوش ادکلن ها است. همه این عوامل افراد را مجاب به استفاده از روش های نوین مانند مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی برای خرید ادکلن مارک با قیمت واقعی در کمترین زمان برای انجام فعالیت هایی وقت گیر گذشته می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]