اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960921271238040

با هدف ارائه خدمات بهتر و به روزتر به طراحان کشور انجام شد:

سایت پالت به روزرسانی شد

کد: 13960921271238040

https://goo.gl/FFgYTh

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید پالت از ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ به روزرسانی شد و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره‌ی تازه‌ای آغاز کرد.

سایت پالت به روزرسانی شد
طراحی جدید وب سایت پالت

برای مشاهده خدمات جدید وب سایت پالت و دانلود رایگان طرح ها، از سایت www.palet.ir دیدن کنید

به گزارش روابط عمومی‌ پالت؛ وبسایت این مجموعه، فعال در زمینه‌ی ارائه‌ی فایل‌های وکتور، طرح‌های لایه باز، طرح‌های سه بعدی و فایل پی‌اس‌دی آماده از تاریخ ۹۶/۹/۲۶ بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.palet.ir در دسترس طراحان و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های دانلود وکتور، دانلود افتر افکت، دانلود طرح لایه باز، دانلود مدل سه بعدی و دانلود پی اس دی آماده به فهرست وبسایت اضافه و امکان دانلود رایگان و مستقیم فایل‌های طراحی شده برای مخاطبان میسر شده است.
مدیر وب سایت پالت با اعلام این خبر، گفت: رفع مشکلات موجود در ارتباط بین مجموعه و طراحان و وبمستران و ارتقای سطح کیفی خدمات وب سایت پس از این به روز رسانی مد نظر است. ما آرشیوی از منابع تصویری و گرافیکی آماده‌ی تجاری و تبلیغاتی را گرد آورده‌ایم تا با استفاده از آن، تنها با چند کلیک طرح مورد نظر خود را طراحی و دریافت کنید. در فتوشاپ آنلاین طرح‌های لایه بازی نظیر پوستر، بنر، تراکت، کارت ویزیت، ست اداری، سربرگ، پاکت نامه، کاتالوگ، بروشور و سایر تصاویر تجاری و تبلیغاتی با استاندارد‌های صنعت چاپ از قبل آماده و برای استفاده کاربران قرار داده شده است که شما بصورت آنلاین بدون نیاز به دانش طراحی گرافیکی و علم رایانه و همچنین بدون نیاز به نصب نرم افزار دیگری به راحتی ظرف مدت چند ثانیه می‌توانید طرح مورد نظر خود را ویرایش یا تصویر دیگری بازطراحی و در کامپیوتر یا گجت هوشمند خود ذخیره کنید یا برای چاپ به چاپخانه ارسال کنید.

وی همچنین همگامی‌ مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های پالت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی و همچنین بهینه‌سازی وب سایت پالت توسط مجموعه‌ی سئو به سبک ایرانی، به دنبال ارائه‌ی طراحی‌های اختصاصی و بومی‌ ایران و ارائه‌ی آن در فضای اینترنت برای دسترسی طراحان در سرتاسر جهان، جهت احیا‌ی هنر طراحی اصیل ایرانی هستیم.

پالت به مناسبت یلدای ایرانی و همچنین سال نو میلادی، برای کاربران خود پیشنهادهای ویژه‌ای دارد. برای اطلاع از این پیشنهادها به سایت پالت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پالت

وب سایت پالت، به روزترین مرکز گرافیک ایران و همچنین ارائه خدمات آنلاین طراحی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها