اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960926271918004

 «این یلدا به رنگ هم» به مناسبت فرارسیدن شب‌های یلدا برگزار می‌شود

تخفیف‌25 درصدی همراهی وب‌سایت جویشگر از 27 آذر

کد: 13960926271918004

https://goo.gl/oJFHVR

، اصفهان , (اخبار رسمی):  «این یلدا به رنگ هم» به مناسبت فرارسیدن شب‌های یلدا از 27 آذر آغاز وتا 3 دی ادامه دارد.

تخفیف‌25 درصدی همراهی وب‌سایت جویشگر از 27 آذر
تخفیف‌25 درصدی همراهی وب‌سایت جویشگر از 27 آذر

«این یلدا به رنگ هم» سپاسی است از جانب تیم جویشگر به مشتریان عزیز ما، که در دوره‌های زمانی مختلف همراهی آنان نوری در شب‌های به بلندی یلدای ما بوده است

به روابط عمومی جویشگر؛ کمپین تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان کمپین «این یلدا به رنگ هم» به مناسبت فرارسیدن شب‌های یلدا و در دوره زمانی یک هفته‌ برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این کمپین می‌توانند عضویت ویژه را از طریق وب‌سایت جویشگر به نشانی www.jooyeshgar.com وبا 25 تخفیف تهیه کنند.

هادی امین‌زاده مدیرعامل وب‌سایت جویشگر مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این کمپین دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌ی زمانی مشخصی با برگزاری کمپین‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این کمپین پرداخت و ادامه داد: «این یلدا به رنگ هم» سپاسی است از جانب تیم جویشگر به مشتریان عزیز ما، که در دوره‌های زمانی مختلف همراهی آنان نوری در شب‌های به بلندی یلدای ما بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت جویشگر

وب سایت جویشگر یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها و محصولات یا خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها را نیز برای خرید محصولات و خدمات، به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و با مشاوره و راهنمایی فروش امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]