اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960926271928059

مدیرفروش شرکت دارویی زردبندخبرداد:

اولین دمنوش گیاه دارویی کاهش قند خون وارد بازار می شود

کد: 13960926271928059

https://goo.gl/U9ztez

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر فروش شرکت دانش بنیان زردبند از تولید محصول جدید این شرکت با برند هربی سان خبر داد.

اولین دمنوش گیاه دارویی برای کاهش قند خون وارد بازار می شود.
دمنوش دارویی گالگا هربی سان

در حال حاضر قطره خوراکی زعفران زردبند به کشور سوئیس و آلمان صادر می گردد و در آینده نزدیک 4 محصول عصاره تاناستوم، روغن کدوطبی، قطره خوراکی زیره و قطره خوراکی دارچین نیز صادر خواهد شد.

مهندس علی اصغر ساعدی در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح وضعیت تولید محصول جدید  پرداخت و گفت: شرکت دارویی زردبند با توجه به بهره‌مندی از ظرفیت علمی‌بسیار بالا در بخش تحقیق وتوسعه، بخش کشاورزی و تجربه‌ی بیش از دو دهه فعالیت در عرصه گیاهان دارویی نسبت به کشت انبوه و برداشت موفق گیاه گالگا اقدام کرد. گیاه گالگا یکی از گیاهان دارویی است که در طب سنتی اروپا برای درمان دیابت مورد استفاده قرار گرفته و در دهه‌های 1920 و 1980 در تولید داروهای ضد دیابت در آلمان به کار رفته است. این گیاه بومی‌ایران نبوده و برای اولین بار در مزارع شرکت دارویی زردبند به صورت گسترده کشت و فرآوری شده است و در حال حاضر نیز به صورت پودر و قرص در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. لذا با توجه به استقبال جامعه ایرانی از دمنوش‌ها، این شرکت تصمیم گرفت گیاه گالگا رابه صورت دمنوش نیز وارد بازار کند تا به عنوان ضد دیابت و به منظور کاهش قند خون  مورد استفاده قرار گیرد.

سلامت جامعه با داروهای گیاهی؛ محورتولید محصولات در شرکت دارویی زردبند

مدیر فروش شرکت دارویی زرد بند در ادامه‌ی گفتگوی خود ضمن تاکید بر تولید محصولات با کیفیت اعلام کرد: در حال حاضر شرکت زردبند با اخذ بیش از 70 پروانه مواد اولیه دارویی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه تولید انوع اسانس‌های طبیعی، عصاره و روغن‌های گیاهی مفتخر است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد اولیه گیاهی کشور در خدمت صنایع مختلف دارویی، بهداشتی، غذایی و تولید داروهای دامپزشکی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تولید داروهای گیاهی به شیوه کاملا علمی‌ و مدرن مطابق استاندارد‌های جهانی جهت حفظ و بهره‌مندی از بالاترین میزان ماده موثره گیاهان، همواره سرلوحه‌ی فعالیت زردبند بوده است. با توجه به عوارض کمتر داروهای گیاهی مصرف این محصولات نقش موثری در ارتقا سلامت جامعه و کاهش هزینه‌های درمانی خواهد داشت.

نیم نگاهی به بازارهای خارجی در زمینه صادرات

مهندس ساعدی به فعالیت‌های صادراتی شرکت زردبند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قطره‌ی خوراکی زعفران زردبند که تولید آن با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و دستگاه‌های کاملا بومی‌ انجام می‌پذیرد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به کشور سوئیس و آلمان صادر می‌‌شود و در آینده‌ی نزدیک 4 محصول عصاره تاناستوم (ضدمیگرن)، روغن کدوطبی (ضد ورم پروستات)، قطره‌ی خوراکی زیره و قطره‌ی خوراکی دارچین نیز صادر خواهد شد.

مهندس ساعدی در پایان خاطر نشان کرد شرکت دانش بنیان زردبند تلاش می‌کند با استفاده از نیروهای توانمند و نیز فناوری و تکنولوژی بومی‌ ایران نسبت به تولید محصولات گیاهی با بالاترین کیفیت قدم بر دارد تا اعتبار محصولات ایرانی چه در داخل و چه در خارج از کشور افزایش پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زردبند

شرکت دارویی زردبند شرکتی است دانش‌بنیان که از سال 1372 فعالیت خود را با هدف تولید و فرآوری گیاهان دارویی آغاز نمود. این شرکت توسط فرهیختگانی همچون شادروان پروفسور رضا امیدبیگی و زنده‌یاد دکتر محمد فخر طباطبایی و با مدیریت آقای وحید گرجی آغاز به کار کرد. همچنین، در این میان شادروان مهندس مهریار شریف بختیار و خانم مریم دیباجی، مؤسسین شرکت طبیعت زنده (سینره) همکاری موثری با این شرکت داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان