اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960927272288062

برندهای جدید و خاص ساعت مچی را آنلاین بخرید

(تایم پیسز ایران) تغییری نوین در بازار ساعت مچی است

کد: 13960927272288062

https://goo.gl/6J4WUg

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه سهم زیادی از بازار ساعت مچی در فروشگاه‌های اینترنتی و مغازه‌ها به برندهای (های کپی) اختصاص دارد که عموما چندین برند تکراری با قیمت‌های نزدیک به هم به بازار عرضه می‌کنند؛ در این میان فروشگاهی جدید با روشی نو و با هدف ایجاد تنوع در بازار ساعت مچی شروع به کار کرده است.

فروشگاه آنلاین "تایم پیسز ایران" تغییری نوین در بازار ساعت مچی
برند فرانسوی ویلیام ال 1985 | William L. 1985 Calendar Collection
فروشگاه آنلاین "تایم پیسز ایران" تغییری نوین در بازار ساعت مچی
ساعت مچی برند مگیر | Megir

با مقایسه ارایه محصولات از سال 1394 تا 1396 متوجه تغییرهای زیادی خواهیم شد: تنوع بیشتر برندها,اخذ نمایندگی رسمی از برخی برندهای خارجی و نیز سرویس پاسخگویی بهتر از این جمله موارد است

برای خرید ساعت مچی احتمالا در اینترنت ساعت‌های جدید را جستجو کرده‌اید و شاید سری هم به فروشگاه‌های اینترنتی زده باشید. نکته‌ی مشهود، تکراری و مشابه بودن اکثر محصولات است. این موضوع باعث محدود شدن انتخاب‌های خریدار می‌شود.

اما جالب است بدانید در طی دو سال اخیر این داستان به مرور تغییر کرده و فروشگاهی با نام فروشگاه اینترنتی تایم پیسز ایران (TIMEPIECES IRAN) این مشکلات را تا حدودی حل کرده است. در این فروشگاه بسیاری از برندهایی که در وبسایت‌های خارجی و یا در پیج‌های مختلف اینستاگرام دیده می‌شوند، قابل عرضه بوده و نیز در مورد برخی برندها این فرشگاه نماینده‌ی  رسمی‌ آنها است. (مانند برند فرانسوی ویلیام ال 1985 و...)

از خصوصیات اصلی این فروشگاه تنوع زیاد محصولات بوده که روز به روز بر آن افزوده می‌شود، همچنین تنوع رنگبندی محصولات باعث راحت‌تر شدن انتخاب آنها شده است.

از دیگر تفاوت‌های این فروشگاه با سایر فروشگاه‌ها، وجود تیم حرفه‌ای در پاسخگویی و اهمیت در پیگیری سفارشات و همچنین خدمات پس از فروش است.

امیر باقری، مدیر فروشگاه اینترنتی تایم پیسز ایران درباره‌‌ی این فروشگاه گفت: رعایت احترام به مشتری و همچنین خوش قولی در تحویل کالا از نکاتی است که امروزه در بسیاری از فروشگاه‌ها به آن توجه کافی نشده و ما همواره در تلاشیم که این مشکلات را نداشته باشیم. همچنین در مواردی که مشتری به هر دلیلی از سرویس ما رضایت کافی نداشته باشد، قطعا جبران آن برای ما اهمیت بالایی دارد و تلاشی دوچندان برای جلب رضایت مشتری محترم می‌کنیم.

سفارش محصولات در فروشگاه اینترنتی تایم پیسز ایران در ابتدای کار فقط بصورت سفارشی بود؛ اما امروز پس از گذشت دو سال بسیاری از محصولات در فروشگاه موجود هستند و تحویل آنها در زمانی کوتاه به سراسر ایران صورت می‌پذیرد.

به صورت خلاصه می‌توان نکات کلیدی و مثبت این فروشگاه را به این صورت برشمرد:

  • وجود برندهای متفاوت، خاص و کمیاب
  • تنوع رنگبندی محصولات 
  • تنوع قیمتی از حدود 350 هزار تومان تا حدود 1.400 هزار تومان
  • امکان پرداخت دو بخشی (مخصوص محصولات سفارشی)
  • پشتیبانی و گارانتی قوی

وجود خلاقیت و پیشرفت مداوم از موارد مورد توجه در این فروشگاه است؛ طوری که با مقایسه ارائه‌ی محصولات از سال 1394 تا 1396 متوجه تغییرهای زیادی خواهیم شد: تنوع بیشتر برندها، اخذ نمایندگی رسمی‌ از برخی برندهای خارجی، بسته‌بندی بهتر و خاص (برخی از برندها) و نیز سرویس پاسخگویی بهتر از این جمله موارد است.

برخی برندهای ساعت مچی این فروشگاه در حال حاضر عبارتند از:

  •  WILLIAM L.1985
  •  LORD TIMEPIECES
  •  TAYROC
  • MVMT
  •  MEGIR

جمع بندی:
امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در ایران مشغول به کار شده و هر روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود، اما نکته‌ای که باعث تفاوت آنها می‌شود تفاوت در ارائه‌ی محصولات و خدمات آنها است. فروشگاه اینترنتی تایم پیسز ایران با ایجاد تفاوت واقعی و صحیح در ارایه محصولات و خدمات با اینکه مدت زیادی از شروع کارش نگذشته است به مرور به یکی از برترین فروشگاه‌های ساعت مچی تبدیل شده است که خرید آسان را برای همه و در همه مناطق ایران مهیا ساخته است.

آدرس کانال تلگرام فروشگاه: t.me/timepiecesiran

آدرس وبسایت فروشگاه: www.timepieces-iran.com

آدرس صفحه اینستاگرام فروشگاه: instagram.com/timepieces.iran

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تایم پیسز ایران | TIMEPIECES IRAN

گروه تایم پیسز ایران | TIMEPIECES IRAN از سال 1394 با هدف یافتن ساعتهای کمیاب اصل و خاص و قیمت مناسب از برندهای معتبر بین المللی و مهیا نمودن سفارش آنها سعی در ایجاد تفاوت در بازار ساعت مچی ایران نموده است. در حال حاضر گروه ما نماینده رسمی و انحصاری برند برند فرانسوی "ویلیام اِل 1985 | William L.1985" در ایران میباشد. شایان ذکر است که شعار اصلی گروه تجاری تایم پیسز ایران "بهترین گارانتی" میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]